sobota, 27 września 2014

Jesienne niezbędniki

Dzień dobry! Lato już za nami, zatem przybywam z świeżym postem o moich jesiennych niezbędnikach. Jeśli jesteście ciekawe bez czego nie udałoby mi się przetrwać jesieni, weźcie coś ciepłego do picia i czytajcie niżej.


Ulubiony kubek, owocowa herbata i świeżo zmielona kawa


Podstawową rzeczą bez której nie wytrzymałabym każdej jesieni jest kubek gorącej kawy lub herbaty. Kawę zwykle piję raz dziennie (rano), tej jesieni postawiłam na średnio paloną kawę Starbucks. Jest przepyszna! Przy kupnie kawy oferowano mi zmielenie jej na miejscu, jednak ja stwierdziłam, że lepiej będzie mi zaparzyć rano świeżo zmieloną kawkę. Skoro piję kawę od Starbucks to i kubek musi być tej samej marki. Jest to plastikowy kubeczek wzorowany na tych, które dostajemy w kawiarni przy zakupie kawy na wynos, jest wielokrotnego użytku, cena 10 zł. Moje ulubione herbaty to oczywiście Lipton w piramidkach. Moim ideałem jest jagodowa muffinka, której niestety nie ma teraz w sprzedaży. Obecnie piję o smaku brzoskwini i mango. Smakuje jak brzoskwiniowa nestea :)

Ciepły szalik


Pogoda nie rozpieszcza podczas jesieni, zatem ja zawsze mam przy sobie ciepły szaliczek lub chustkę. Mam bardzo wrażliwe gardło, zatem po wyjściu na dwór bez żadnego zabezpieczenia szyi od razu mnie boli. 

Długie skarpety, koc, termofor i tablet


Zazwyczaj tak spędzam moje leniwe jesienne weekendy. Kocham długie skarpety/zakolanówki. Te, które widać na zdjęciu wyjątkowo lubię! Kupiłam je w outlecie Calzedoni za ok. 4zł., są świetnie wykonane, jest mi w nich ciepło, a przy tym wyglądają obłędnie dzięki kokardkom na boku. Termofor to również bardzo przydatna rzecz do ogrzania. Ten akurat zakupiłam w Biedronce za jakieś 10zł., jest bardzo duży i długo trzyma ciepło wody.

Wygodne buty


Kocham buty! A szczególnie trampki. Będę w nich chodzić dopóki nie spadnie śnieg. Białe, krótkie, klasyczne conversy to aktualnie moje ulubione buty. Noszę je do wszystkiego i obiecałam sobie, że jeżeli ich lata świetności się skończą kupię drugą parę! Vans slim classic to drugie po Conversach ulubione trampki. Ten model jest naprawdę uniwersalny, buty również pasują do wszystkiego dzięki swojej minimalistyczności. Widoczne na środku skórzane, botki z metalicznym słupkowym obcasem zakupiłam rok temu w Mohito. Są bardzo eleganckie, wygodne i pasują  najbardziej do stylizacji typu allblack.

Świeczki, woski i świeczniki


Świece dają niesamowity klimat w każdym pomieszczeniu. Ja od razu po przyjściu ze szkoły zapalam wszystkie świece w pokoju i dopiero wtedy mogę się uczyć. Największą przyjemność sprawia mi zapalanie własnoręcznie wykonanych świeczników. Tej jesieni oczywiście nie rozstaję się w woskami Yankee Candle. Najlepszy wosk oddający zapach jesieni i jabłek to oczywiście Sweet Apple. Widoczną na środku świeczkę z Rossmanna zapalam zwykle bliżej świąt, ze względu na świąteczny waniliowy zapach.

Ciepłe swetry


Początek jesieni to czas kiedy najwyższy czas wyjąć wszystkie swetry z garderoby.
Ja uwielbiam te typu oversize. W połączeniu w obcisłymi jegginsami wyglądają idealnie! W mojej kolekcji brakuje mi najbardziej białego sweterka z warkoczem, i to jest właśnie powód, aby udać się na zakupy. Moje ulubione kolory sweterków to oczywiście pastele, biel i szarości.

Torebka w jesiennym kolorze i kawa na wynos


Dwa tygodnie temu w H&M kupiłam mój ideał torebki. Jest duża, pojemna i przy tym bardzo elegancka! Polowałam na tą w kolorze czarnym, niestety nie było jej aktualnie w sklepie, zatem postawiłam na szarość, która również jest bardzo uniwersalna i pasuje do jesiennych outfitów. Super rozwiązaniem są jednorazowe kubeczki na kawę. Jeśli nie mamy rano czasu na wypicie kawy w domu, wystarczy zrobić ją do takiego kubeczka i zabrać ją w podróż do szkoły/pracy. Ja moje kubeczki kupiłam w Szwajcarii w sklepiku typu 'wszystko po 2fr.'. Nie mam pojęcia gdzie mogłabym takie kubki dostać w Polsce :( Może w Makro? 

I to tyle na dziś. Myślę, że post był ciekawy i nie zanudziłam Was. :) Życzę Wam kochane udanego i pogodnego weekendu. Do kolejnego wpisu! ♥

18 komentarzy:

  1. Termofor i kawa to ostatnio moi przyjaciele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna lista! Najbardziej podobaja mi się Twoje buty, wszystkie! I kawkę ze Starbucks tez bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :* Jest wspaniała tylko szkoda, że taka droga :/

      Usuń
  3. Grubee swetry i skarpety to podstawa haha :D
    Piękna ta torebka! *.*

    emilllka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już jestem zdesperowana i koniecznie musze kupić woski!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, mam tylko jeden jesienny zapach :(

      Usuń
  5. Brakuje mi wygodnych butów. Jestem w trakcie poszukiwań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam outlety nike/adidas i zakup butów typu 'do biegania' :)

      Usuń
  6. Myślę, że w Makro takie kubeczki mogłyby być :) Muszę kupić sobie woski w końcu, a i może w końcu bym kupiła taką kawusie ze Starbucks'a bo w końcu kocham ich kawę i każdą inną też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli ktoś znajdzie coś podobnego do kubeczka z ostatniego zdjęcia, będę wdzięczny :D
    A tak na marginesie, znalazłem Twojego bloga niedawno a już go uwielbiam. Jesteś śliczna! :)
    Pozdrawiam, Krystian.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy nowy post ? czekam z niecierpliwościa :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy mogłabyśż robić jeszcze posto o włosach ? <3 co biezresz, jak utrzymujesz je w takiej kondycji.. a porostujesz itd. WSZYTSko <3 bdb proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy następny post? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Conversy mam , a po torebke ide jutro tylko czarnąi jeszcze taka mniejsza w hm jest teraz :D
    Obserwuję, może moj blog Ci przypadnie do gustu i zrobisz to samo.Zapraszam do siebie, wlasnie zmieniłam wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń