wtorek, 8 lipca 2014

Jestemanett na L4

Hej słonka ! Dziś niestety nie uraczę Was kolejną opowieścią o moich włosach, twarzy czy kosmetykach. Po pierwsze mam różyczkę, miał być wczoraj outfit ale ogarnęły mnie czerwone kropeczki i nie mogłam pokazać się w takim stanie. Dziś kochane zamówiłam ogromną paczkę na kosmetykizameryki.pl. Produktów jest masa: upragniony pędzel z Real Techniques, masa cieni, mini produkty a nawet szczotka Tangle Teezer. Także na koniec tygodnia czekajcie na duuuży haul, później tylko będą recenzje moich zdobyczy. Jeszcze przed wyjazdem 19 lipca chcę zrobić organizację toaletki, a jak już będę na walizkach to post o pakowaniu ! :) Bardzo Was przepraszam, że tyle czasu nie ma nic sensownego, ale nie mam ku temu warunków. Nawet nie mam nic ciekawego na krótką recenzję. Uzbrójcie się w cierpliwość  a nie pożałujecie. Całuję Was skarby i wypoczywajcie ! ♥


10 komentarzy:

  1. Też jestem na wakacjach i doakonale rozumiem, że jest ciężko ze znalezieniem czasu na stworzenie dobrego posta.
    Wracaj do zdrowia i wypoczywaj , bo na pewno zasłużyłaś na wakacje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana !
      Powiem Ci, że to nawet nie tym że wakacje ale ja na siłę nie mam żadnego fajnego produktu do recenzji. Myślę, że paczka z kolorówką jutro przyjdzie to będą nowe recenzje.
      Pozdrawiam i życzę pogodnych wakacji ! :)

      Usuń
    2. Czekam z niecierpliwością na post z tą kolorówką, bo na tej stronie są na prawdę świetne produkty w dobrych cenach. No i recenzja pędzelka z real techniques byłaby świetnym tematem na świetny post! :)

      Usuń
    3. Cienie Astor za 2-3 zł także jest moc :) Pędzelek na pewno będzie sama nie mogę się doczekać, aż zrobię o nim recenzję ♥

      Usuń
  2. cieszysz sie na te wakacje jakbyś nigdy nigdzie nie byla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ja takiego napisałam ? Nie wiem mam się nie cieszyć czy co ? Dużo przez ten rok pracowałam więc chyba powinnam się cieszyć a nie jak reszta zmanierowanych panienek narzekać, że znów jadą w upały. Widzę że tutaj chyba jakaś lekka zazdrość wdała się.
      Nie będę odpowiadać na tego typu komentarze bo to nie jest ask.fm sorry :))

      Usuń
  3. Rozyczka? Ja myślę ze to jakies cos po tych wszystkich "twoich super kosmetykach" drogie dziecko nie masz o tym w ogóle zielonego pojecia, aż żal czytać, proponuję pozostawić to ludzią którzy mają w tym dużo większe odbycie niż być amatorem który pozjadal wszystkie rozumy i udaje ze się na tym rewelacyjnie zna jak jest to w Twoim przypadku. Pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracowałaś?! A gdzie? Bo mi się wydawało że chodzisz do szkoly.. Tak ja np jestem "zmanierowana" panienka i narzekam że jadę w upały, ale mogę sobie ponarzekac skoro mnie na to stać.. No a swoje zdjęcia bardzo ładnie potrafisz przerobić :-) punkt dla Ciebie za perfekcyjna obsługę photoshopa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można być tak pustym jak Ty bo nie rozumiem, wytłumaczysz mi ? Jak już mnie hejtujesz to nie rób tego w tym samym dniu i o tej samej godzinie hahaha :D Widzę, że ktoś bardzo mnie tutaj nie lubi. :)) Powiem szczerze, jestem zbyt pewna siebie żeby się przejmować jakąś głupią panienką która pisze że nie jest zmanierowana a pisze jak to ją na wszystko stać :D Żegnam i radzę nie korzystać z internetu bo tylko się ośmieszasz i to jeszcze z anonima, bardzo mądrze. P.S kto pozjadał tutaj wszystkie rozumy i zna się na wszystkim haha :D

      Usuń