sobota, 14 czerwca 2014

Wakacyjne niezbędniki

Aloha ! Wakacje tuż, tuż.. zatem pomyślałam, że zrobię typowo letni post, a mianowicie o moich niezbędnikach na wakacje. Bez tych rzeczy lato nie byłoby chyba takie samo :) Co prawda ja wyjeżdżam na wakacje za miesiąc, ale już pomału zaczynam o tym myśleć. Chcecie wiedzieć co jest moim MUST HAVE na lato ? Czytajcie dalej !


Okulary
To chyba podstawowy element 'garderoby' na wakacje. W sumie ja okulary noszę nawet w zimie (słońce potrafi bardzo oślepiać ze względu na wysokość). Ale tak czy tak okulary zawsze kojarzą się z latem. Ja moje okulary kupiłam (po lewej stronie kolejno w dół) I Am, Sinsay, Primark, Primark (na środku) Sinsay (po prawej stronie kolejno w dół) Primark, New Yorker, Primark, Polaroid.

Mgiełki do ciała

Moje ulubione to oczywiście Playboy. Ich zapach jest intensywny, cukierkowy, słodki i pachnie wakacjami ! Do tego bardzo wydajne, super odświeżają skórę a do tego można je kupić często na promocji :)

Mini produkty w podróży


O kosmetyczce na wyjazd będzie jeszcze osobny post, ale muszę wspomnieć o miniaturkach kosmetyków. Możecie je kupić w Rossmannie czy innych drogeriach tego typu, ale najlepiej jest kolekcjonować próbki np. z Douglasa czy Sephory, nie musicie wtedy kupować pełnowymiarowych produktów, które tylko zajmują duużo miejsca w bagażu. No chyba, że wybieracie się na 3 tygodniowe wakacje to wtedy takie miniaturki nie wystarczą Wam na cały wyjazd. 

Krem nawilżający, sól morska

Krem nawilżający jest bardzo ważny, szczególnie po opalaniu. Ja w tym roku będę używać Nivea aqua effect, który bardzo świeżo pachnie a do tego ładnie nawilża moją cerę. Jeśli chcecie uzyskać tzw. efekt beach hair to sól morska Toni&Guy pomoże uzyskać Wam ten efekt. 


Woski zapachowe 



Woski Yankee Candle będę używać pierwsze wakacje, ale po niedługim testowaniu ich wiem, że to mój MUST HAVE ! Osobiście wybrałam 4 ulubione zapachy, które kojarzą mi się z wakacjami: Strawberry Buttercream (truskawki z bitą śmietaną), Clean Cotton (świeże pranie), Midnight Oasis (męskie perfumy, które absolutnie kocham), Summer Scoop (truskawkowo-malinowe lody). Woski Yankee Candle są bardzo trwałe i pachną bardzo intensywnie. 

Crop Topy


Ja jestem absolutną fanką Crop Topów mogłabym nosić je cały czas jednak pogoda nie zawsze odpowiada, a do tego nie wszędzie przystoi pokazywać brzuch. Za co kocham je ? Za to, że są luźne, przewiewne a w połączeniu z shortami wyglądają bosko ! 
W kwiaty - Top Shop
Biały - H&m + DIY
Czarny golf - Bershka
Biały z nadrukiem - Bershka
W plamy - House + DIY 
W paski - H&m

Shorty 


Kocham shorty ! A najbardziej przerabiać je ! Większość z tych, które posiadam przerobiłam sobie sama i jestem z tego bardzo dumna bo są jedyne w swoim rodzaju. Zawsze kiedy tylko nadejdą ciepłe temperatury czekam aż będę mogła wyjąć z szafy shorty i pokazać nogi. Dziś pokazałam Wam tylko moją TOP3. Dwie pierwsze pary od góry przerobiłam sobie sama (drugie shorty zostały zrobione ze spodni, które nosiłam w 3-4 klasie podstawówki nie wiem jakim cudem nadal się w nie mieszczę). Trzecie kupiłam w styczniu na wyprzedażach w Bershce za 10 PLN.

Stroje kąpielowe

Ja wyznaję przekonanie, że zawsze warto mieć przynajmniej 2 stroje kąpielowe. Na wypadek gdyby z tym pierwszym coś złego się stało był zawsze ten na zapas. Ja nigdy nie kupuję drogich kostiumów. Myślę że cena 60 zł to maksimum, które wydałabym na kupno bikini. U mnie kostium obowiązkowo musi być dwuczęściowy, góra musi być bez ramiączek, a w dodatku ma podnosić biust. Moje stroje pochodzą z: dwa pierwsze Primark, trzeci H&m (górę i dół połączyłam przypadkowo). 

Koszyk na plażę i kapelusz



Jestem osobą, która zwykle na plażę zabiera mnóstwo rzeczy (na wypadek gdyby mi się nudziło, czy byłabym głodna). W koszyczku zawsze znajdzie się olejek do opalania, słuchawki, telefon, gazetka, aparat, woda, jedzenie. To wszystko zajmuje sporo miejsca dlatego mój koszyk jest całkiem spory. Dostałam go 'w spadku' od siostry, a ona kupiła go dawno temu w Accessorize. Kapelusz to bardzo ważny element plażowej garderoby. Bez niego nie wytrzymałabym nawet pół godziny na słońcu. Ja swój kupiłam na nadmorskim bazarku.


Myślę, że nie zamęczyłam Was bardzo tym postem. Jeśli Wam się podobał lub macie pytania piszcie komentarze poniżej :) Jeszcze na koniec pokażę Wam moje ostatnio wykonane dzieło i skieruję do Wa pytanie.

Propozycja mojego letniego makijażu. Chcecie jakiś tutorial jak go wykonać ? 

Na dziś to już tyle. Do kolejnego wpisu ! ♥ 




12 komentarzy:

  1. dodaj zdjecie pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pokój jest bardzo ciemny i mało ciekawy :)

      Usuń
    2. oj tam :)

      Usuń
  2. Świetny post! Jak każdy! :) Czytam każdy! :)
    Chętnie zobaczyłabym tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ! :*
      Dobrze, pojawi się niedługo na blogu :)

      Usuń
  3. kiedy jakiś outfit? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w nadchodzącym tygodniu :)

      Usuń
  4. Również chętnie zobaczę jak wykonałaś ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się niedługo dodać post z tutorialem :)

      Usuń
  5. Zawsze czekam aż zrobi się ciepło i zacznę używać mojej ulubionej wakacyjnej mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ! *.*
      Ale w zimie przed założeniem ubrań czasami używam mgiełki po to aby przypomnieć sobie zapach lata :)

      Usuń
  6. Świetny post! Bardzo przydatne informacje zebrane w całość:) Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem ale liczę że przypadnie do gustu:)
    www.fashionandfitness.pl

    OdpowiedzUsuń