niedziela, 1 czerwca 2014

SUNDAY !

Cześć wszystkim ! Jak mija Wam weekend ? Niestety mój bardzo szybko mija i pozostało go niestety tylko kilka godzin co jest mega smutne, ale co tam.. jeszcze kilka tygodni :) Dziś pokażę Wam mój niedzielny outfit. Pogoda dziś jest troszkę zmienna. Raz świeci słońce raz go nie ma, wieje wiatr a temperatura to jakieś 17 stopni, więc tak sobie.. Postanowiłam dziś ubrać się nieco elegancko, ale chciałam to również połączyć z wygodą. Jak wypadło ? Zobaczycie poniżej :)



Kurtka- Sinsay
Jegginsy- H&M/DIY
Koszula- Sinsay
Buty- Vans
Torebka- Reserved
Okulary- Sinsay 


Tak się prezentuje dzisiejszy strój dnia. Zaraz jadę do kuzynki na grilla, bo nie rozmawiałyśmy już z 10000 lat :) Piszcie co myślicie o moim outficie :) Życzę miłej końcówki weekendu ! ♥

13 komentarzy:

  1. Weszłam na Twój blog przez przypadek i... jak prosisz o komenatrz, to powiem szczerze, że powinnaś... zmienić fotografa. Tych zdjęć nie da się oglądać, bo widać najpierw piksele, a potem Ciebie. Pozdrawiam! Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha co zrobisz :D Każdy jakoś zaczynał :)
      POZDRAWIAM !

      Usuń
    2. bez przesady. nie każdy ma w domu super aparat i fotografa na każde skinienie palcem. niektórzy dodają zdjęcia z telefonu i też da się oglądać. zresztą to chyba nie jest blog o fotografii..
      pozdrawiam ! :)

      Usuń
    3. Doookładnie :) Ja póki co nie zarabiam i nie mam dochodów aby opłacać sobie fotografa. Nie każda blogerka zaczynała od sesji zdjęciowych :) Od samego początku obserwuję Fashionelkę i do dziś pamiętam jak w pierwszych postach dodawała outfit na tle zielonych ścian. I co ? Z czasem jej doświadczenie rosło i teraz pokazuje piękne, profesjonalne zdjęcia na blogu :) Potrzeba czasu nie będę od razu super perfekcyjna :)
      Pozdrawiam ! :)

      Usuń
    4. Aww, bardzo mi miło! :) Dzięki i powodzenia w blogowaniu

      Usuń
    5. Bardzo mi miło, że odwiedziłaś i skomentowałaś mojego bloga. Jak dla mnie to ogromny zaszczyt. Dziękuję i nawzajem !

      Usuń
  2. zdjęcia są dobrej jakości, ale jakoś źle mi się na nie patrzy i przez to outfit traci.
    Mimo tego podoba mi się, klasycznie i elegancko :) i mam taka samą torebkę, jest świetna!

    PS. Skasowałaś post, który dodałaś we czwartek bodajże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. nie wiem co jest grane bo u mnie na komputerze nie wyglądają źle (uwierzcie mam gorsze). No ale cóż :) Dziękuję bardzo ! :*
      Sam zaginął nie wiem jakim cudem :)

      Usuń
  3. Ja także zajrzałam pierwszy raz i bardzo mi się podoba.Będę stałym gościem.Pozdrawiam serdecznie:)Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję bardzo mi miło !
      Pozdrawiam ! :)

      Usuń
  4. fajna stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka, torebka ! Podoba mi się najbardziej, jest świetna ! Stylizacja, również niczego sobie ;-) Na pewno wpadne tu jeszcze ;-)

    Zapraszam do siebie http://mrsmargg.blogspot.com/ (new blog)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ten look ! :)
    http://fashion-is-my-cocaine.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń