niedziela, 29 czerwca 2014

Pielęgnacja cery

Cześć skarby ! Tak dawno mnie tutaj nie było, że aż wstyd, ale wiązało się z tym mnóstwo rzeczy. Do tego posta zabieram się już od tygodnia i ciągle coś się nie udaje. Mam nadzieję, że dziś wszystko się uda i post wreszcie zobaczy światło dzienne. Wreszcie zaczęły się moje upragnione wakacje na które czekałam z mega utęsknieniem (chyba jak każdy) mam za sobą pracowite 10 miesięcy w nowej szkole i jestem z siebie bardzo zadowolona i dumna. Sądzę, że należą mi się porządne wakacje. Te 2 miesiące planuję dobrze wykorzystać. Chcę pisać dużo na blogu, za 2 tygodnie wyjeżdżam z przyjaciółką do Szwajcarii gdzie spędzimy najlepszy tydzień w życiu (oby), trzeba poimprezować. Może troszkę popracuję, aby mieć budżet na wyposażenie jesiennej garderoby, zbliża się moja osiemnastka, a chcę żeby impreza była naprawdę niezapomniana to nie mogę liczyć tylko na wsparcie moich biednych rodziców :D Wakacje zaczęłam baaaaardzo ciekawie i trzymam kciuki, aby całe takie były. Kończę to zbędne mówienie i zabieram się za opowiadanie sagi o mojej cerze. Będą tutaj recenzję kilku produktów także myślę, że post nie będzie dla was nudny :)

Od początku... 

Moja cera należy raczej do tej mało problematycznej. Dawniej miewałam mały trądzik, ale teraz raczej nie borykam się z tym problemem. Jedynym zmartwieniem są podskórne pryszcze, ale one występują bardzo rzadko. Ja na ogół mam cerę mieszaną, idącą w kierunku tłustej. Jedyną wadą jaką widzę w mojej twarzy to wieczne fioletowe worki pod oczami, które miałam chyba od zawsze. 


Do całkowitego oczyszczenia mojej twarzy używam peelingu z bebeauty, który jest moim fenomenem. Nie zamieniłabym go na żaden inny, gdyż jest stworzony dla mojej cery. Nie przesusza jej, ładnie usuwa makijaż, nie uczula i nie powoduje wysypu trądziku jak w przypadku under20. Ma bardzo leciutki i świeży zapach. Jak każdy peeling w swojej konsystencji posiada granulki. Cera po umyciu jest czysta, świeża i nawilżona. Ja używam go 2 razy dziennie w bardzo niedużych ilościach. Produkt bardzo wydajny. 


Do oczyszczenia i orzeźwienia twarzy np. podczas upalnego dnia używam Biodermy. Ten produkt stosuję jako płyn micelarny i tonik. Bardzo lubię go używać przed wykonaniem makijażu, gdyż orzeźwia cerę i nie wysusza jej. Wielki plus za zapach i wydajność !


Moje mleczko do demakijażu to Make-up Remover z all about Beauty, który kupiłam za grosze w Tesco. Jak dla mnie to mleczko spełnia wszystkie moje wymagania. Jest wrażliwy dla oczu, nie podrażnia, skóra nie jest zaczerwieniona po demakijażu, a co najważniejsze bardzo dokładnie usuwa makijaż oczu i twarzy.

Na co dzień  dla nawilżenia cery używam krem nawilżający Nivea aqua effect, który podobno ma właściwości matujące, które są lekko odczuwalne. Według mnie bardzo dobrze nawilża i koi skórę. Cera przez cały dzień jest nawilżona i nie ma tendencji do przetłuszczania. Krem ma bardzo ładny, delikatny zapach i jest bardzo tani. 


Tak jak wspominałam trądzik rzadko mnie odwiedza, a jeśli już się pojawia w pogotowiu zawsze mam serum z Siarkowej Mocy, który nakładam bezpośrednio na naszego szkodnika a po 10 minutach zmywam obficie wodą. Po 3 krotnym użyciu pryszcz znika i nie pozostaje po nim  nawet blizna.


Jeśli moje oczy są naprawdę zmęczone i mocno opuchnięte po mało przespanej nocy używam kremu pod oczy z Clarena, który po 10 minutach zwalcza obrzęk. Dla poprawy samopoczucia i nawilżenia skóry stosuję maseczkę Rival de Loop o zapachu truskawki i wanilli.

To tyle Kochane na dziś. Myślę, że post Wam się podobał i coś Wam podpowiedziałam na temat kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Ja tymczasem żegnam się, lecę napić się mojej ukochanej mrożonej kawy i delektować się wakacjami. Do kolejnego wpisu ! ♥


15 komentarzy:

  1. Wow! Ale Ty jesteś pięknota, no taka natural beauty! Zdjęcie prześliczne. Naprawdę nie potrzebujesz dużo makijażu! Zainteresowałaś mnie tym serum Siarkowa Moc, właśnie miałam szukać czegoś na twarzowe niespodzianki. Rozejrzę się za nim przy najbliższej wizycie w Rossie (o ile tam w ogóle jest?). A w Szwajcarii będzie fantastycznie, zobaczysz, byłam daaaawno temu, widoki obłędne, szyja bolała od zadzierania głowy i patrzenia na alpejskie szczyty! Udanego wypoczynku i niech wakacyjna moc będzie z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ! :*
      Jest w Rossmannie i często jest na promocji. Naprawdę polecam bo bardzo pomaga.
      Kochana jadę 3 raz do Szwajcarii i ciągle mi mało ♥ Jest przepięknie a te lazurowe jeziora CUDO !
      Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam cieplutko ! :*

      Usuń
  2. gdzie będziesz pracować ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa zobaczymy jeszcze ^^ Na pewno jakieś malowanie w weekendy :*

      Usuń
  3. czego malowanie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ścienne np:)

      Usuń
    2. Nie widzę siebie w tym ;)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Kurcze jak ja ci zazdroszczę takiej bezproblemowej cery. Ja muszę się borykać z trądzikiem i wszelkimi ropnymi pryszczami odkąd pamiętam. :(

    Chciałabym Cię bardzo przeprosić za tę formułkę,
    ale potrzebuje kliknięcia w link płaszczyka z Sheinside w tym poście
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/07/white-coat.html
    Jeśli mogłabyś to zrobić w wolnej chwili, byłabym Ci ogromnie wdzięczna.
    Jeśli klikniesz w link, napisz w komentarzu, ponieważ planuję utworzyć na pasku bocznym,
    listę blogów które polecam, jeśli mi pomożesz, polecę twojego bloga:)
    Jeszcze raz ogromnie przepraszam i liczę na odpowiedź z Twojej strony.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie przejmuj się moja siostra miała ten sam problem ale z wiekiem kiedy przyszła ciąża itd wszystko znikło :* Trzeba niestety czekać ;c

      Dobrze jeśli mi się uda to zrobić do spełnię Twoją prośbę :)

      Usuń
  5. jak robisz tą pyszną kawę ?:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wsypuję do shake'era takiego na drinki 1,5 łyżeczki kawy rozpuszczalnej, troszkę cukru, wlewam polewę karmelową, dodaję mleko i wodę mineralną niegazowaną. Shake shake wlewam do szklanki i bita śmietanka :*

      Usuń