niedziela, 15 czerwca 2014

Home time

Dobry wieczór ! To niesamowite, że dodaję drugi post w ten weekend. Jest naprawdę dobrze !
Dziś taki post z innej serii, wymyśliłam go dziś rano kiedy się obudziłam i przeglądałam weheartit.
Post ten będzie dotyczył troszkę mojego prywatnego życia, czyli co robię zazwyczaj w domu, czym się interesuję. Nigdy Wam o tym nie pisałam, ale kocham piątek i weekend dlatego, że mogę zaszyć się w moim gniazdku, porządnie się zrelaksować i nie myśleć o niczym. Jeśli chcecie mnie bliżej poznać i dowiedzieć się coś więcej o mnie zapraszam do czytania !

Dom to moje ukochane miejsce na Ziemi. To tutaj spędzam najwięcej wolnego czasu. Dlaczego ? Po prostu lubię posiedzieć w moim przytulnym pokoju, zapalić sobie świece i woski, poczytać ulubioną książkę, zaparzyć ulubioną zieloną herbatę albo delektować się smakiem kawy latte (czasami może być zwykła kawa rozpuszczalna, mnie odpowiada). Myślę, że to sprawa mojego lenistwa i sentymentu do moich czterech ścian. 


 Kiedy tylko mam siłę i motywację zawsze zajmuję się tym co kocham, Makeup'em i modą. Od bardzo bardzo dawna oglądam te wszystkie vlogi  Katosu i Digitalgirlworld na youtubie, przeglądam bloga Kasi Tusk czy Fashionelki. Nie zawsze mogłam realizować swoje marzenia, na dobre kosmetyki zawsze trzeba zarobić, czy nazbierać, ale jeśli potrafi się myśleć to zawsze realizacja marzeń wypali. Czasami po prostu trzeba uzbroić się w cierpliwość i zacisnąć pasa :) Jeśli nawet nie mam siły, aby eksperymentować z makijażem na mojej 14letniej siostrze (która jest moją odwieczną modelką i czasami dzięki mnie wygląda na 25latkę ), zawsze sięgam po dobre czasopismo, włączam internet i się inspiruję. 


Nie jestem typem wielkiej imprezowiczki. Owszem jeżeli piątek nie był ciężki, a w drodze do szkoły usłyszałam super klubowy kawałek to wieczór bez imprezy  w klubie byłby dla mnie załamką. Zazwyczaj niestety mój tydzień w szkole bywa bardzo ciężki i po powrocie do domu nie mam ochoty na nic innego niż gorącą kąpiel, łóżko, gazetę lub telewizję. Taki chillout po trudnym tygodniu to dla mnie raj. 

Weekendy z góry wyglądają podobnie, jednak zawsze dołącza do tego uporządkowanie przestrzeni domowej, upieczenie czegoś smakowitego na weekend (kocham piec ciasta !), czas wolny z moim ukochanym chłopakiem, ewentualne spotkania z przyjaciółką lub najbliższą rodziną. 

Czasami myślę o sobie jako o nudnym człowieku, który siedzi w domu i nic nie robi. A w sumie tak nie jest ! Przecież mam swoje pasje ! Mam bloga z którego jestem bardzo dumna. W przyszłości chcę nakręcać vlogi i tutoriale na youtubie, bo dlaczego nie ! Zawsze to może być sposób na zarobienie wyłącznie na swoje przyjemności. Tak samo chcę, aby moja przyszłość była związana z własnym domem. Jednak pewne jest to, że będę dążyć do tego, aby stworzyć swój własny, rodzinny dom poza Polską. Szczerze.. nigdy nie widziałam tutaj przyszłości dla siebie. To nie jest kraj dla mnie. Czuję to już od bardzo dawna. Z góry wiadomo, że będę tęsknić za rodzinnym domem, ale on zawsze będzie, zawsze będę mogła go odwiedzić. Czasami jednak trzeba dążyć do określonych sobie celów. 
Zapomniałam również dodać, że zawsze mam przy sobie plan B gdyby A nie wypalił. Jeśli nie miałabym możliwości wyjazdu bezpośrednio po szkole, może dam się namówić na studia, a jakie ? Oczywiście dziennikarstwo ! 


Dobra... miało być o czasie w domu, a wyszło jak wyszło... Zeszłam na boczną drogę i zaczęłam mówić o totalnie innych rzeczach, ale.. co mi tam ! Jestem osobą otwartą, jakoś nie pamiętam żebym była onieśmielona w jakiejkolwiek sytuacji. Ale to właśnie czyni mnie mocniejszą ! Pewność siebie ! 

To tyle kochane na dziś ! Myślę, że Was nie zanudziłam. Wiem, że ten post jest trochę inny niż każde poprzednie, ale miałam ochotę napisać o czymś spokojniejszym niż recenzje. Jeśli macie jakieś pytania dotyczące mnie, mojego czasu wolnego piszcie w komentarzach. Odpowiem z wielką przyjemnością. Pozdrawiam i do kolejnego wpisu ♥


10 komentarzy:

  1. Sposob w jaki piszesz, tak lekko..to jest cudowne, poniewaz cokolwiek nie napiszesz milo sie czyta i chce sie wiecej. Po kazdym Twoim wpisie czuje niedosyt! Kibicuje Ci bardzo, bo to co robisz wychodzi Ci idealnie :) od czasu do czasu mozesz dodawac cos o sobie, male tajemnice, z zycia prywatnego. Tak jak ten post :) Spokojnego tygodnia :* /stala czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że moi czytelnicy cieszą się razem ze mną, kibicują mi i przede wszystkim lubią mojego bloga :* Bardzo bardzo dziękuję za słowa wsparcia. To wiele dla mnie znaczy. Tak.. zrobię przypadkowe fakty o mnie :)
      Pozdrawiam i pogodnego tygodnia ! :*

      Usuń
  2. zrobilabys kiedys przypadkowe 50 faktow o sobie? taki bardzo podobny post do tego ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że będziesz konsekwentnie dążyła do swoich celów i spełniała swoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog tylko brakuję mi funkcji obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń