poniedziałek, 16 czerwca 2014

All white

Witajcie ! Obiecałam outfit w tym tygodniu to jest i to nawet na początku tygodnia. Dziś postanowiłam skompletować outfit typu all white, czyli wszystko białe (no prawie wszystko). Białe cygaretki połączyłam z białą koszulą, a żeby nie było nudno dodałam do tego beżowe dodatki (balerinki, chustkę i kopertówkę). Outfit okazał się elegancki a także bardzo wygodny Czułam się w nim bardzo dobrze i stylowo.



Koszula - Sinsay
Cygaretki - H&M
Okulary - Sinsay 
Balerinki - H&M
Kopertówka - No name 
Chustka w kratkę Burberry - No name
Zegarek - Allegro
Bransoletka - Lilou

Myślę, że outfit Wam się spodobał tak samo jak mi. Powiem tyle, że byłam dziś na koloryzacji włosów i szczerze to jestem załamana i nie wiem co zrobię z moimi CZARNYMI włosami. Mam nadzieję, że kolor jakoś się wypłucze, bo inaczej popadnę w depresję :( Jutro jadę do Krakowa w sumie nie mam w planie nic do kupienia oprócz korektora pod oczy z Nyxa i szczerze mam nadzieję, że wrócę tylko z nim bo nie mam ochoty wydawać pieniędzy na kolejne nieprzydatne rzeczy :)  To tyle na dziś. Do kolejnego wpisu ♥

12 komentarzy:

  1. Na 'wypłukanie' farby z włosów polecam szampon przeciwłupieżowy podobno pomaga na ich 'rozjaśnienie'. Stylizacja bardzo ładna :)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezeli lubisz ubrania, mozesz cos wygrac na : l-b-y.com/lby/blog/do-wygrania-ubrania

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy nowy post o nowych ślicznych włosach <3 ?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie prezentujesz się w takim bialym zestawie. Biel zawsze razi klasyką i elegancją, pięknie!

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny outfit *.* ;o

    Zapraszam: http://wonderfulneed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ktoś doradził Ci,żebyś zaczęła prowadzić bloga czy może sama tego chciałaś? Dobrze Ci idzie! Gratuluję!
    Rozgłaszałaś jakoś bloga? :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w swoim życiu miałam chyba 5 blogów. Ten postanowiłam potraktować nieco poważniej. Jak tylko zacznę spełniać wymagania to chcę, aby tutaj pojawiały się jakieś reklamy, abym mogła zarabiać na nim :)
      Nie, nie rozgłaszałam nie mam pojęcia jak mogłabym go rozreklamować, choć bardzo chciałabym, aby stał się popularny, miałabym jeszcze większą motywację do pisania. Dziękuję za miłe słowa !
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Zainspirowałaś mnie swoim blogiem :) Czy mogłabyś dodać nowy post o wszystkich swoich kosmetykach? Byłabym bardzo wdzięczna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dałabym radę stworzyć taki post. Mam sporo kosmetyków, ale coś o mojej toaletce pewnie będzie :)

      Usuń