czwartek, 1 maja 2014

ULUBIEŃCY KWIETNIA 2014

Witajcie ! Kwiecień za nami zatem czas na podsumowanie. Dziś ulubieńcy kwietnia. Kategorie są troszkę inne niż w marcu, ale nie miałam np. w kwietniu piosenki której słuchałabym mega namiętnie. Kategorii jak zawsze jest 10, nie są to oczywiście tylko kosmetyczni ulubieńcy, bo są np. takie rzeczy jak gadżet czy buty. Zatem zaczynamy !


1.Produkt do pielęgnacji


Cały kwiecień używałam żelu pod prysznic Isana Gute Nacht. Od razu  go pokochałam ! Ma przepiękny zapach bzu i wanilii. Bardzo dobrze nawilża skórę, zapach długo się utrzymuje, a co najważniejsze nie uczula. Na pewno kupię go ponownie. Powiedziałabym nawet że pomaga w zasypianiu (ale to już moja własna obserwacja). Cena jest rewelacyjna. Za 750ml płacimy 4.99 PLN. 

2. Utrwalacz makijażu


Na Avon makeup setting spray polowałam od bardzo dawna. Wreszcie udało mi się go zamówić. Ten spray bardzo pomaga mi w utrzymaniu mojego makijażu. Używam go codziennie po nałożeniu podkładu, korektora pod oczy i bronzera. Rzeczywiście widać efekty. Makijaż sprawia wrażenie  sklejonego w jedną całość i świeżości. Za 125ml płacimy ok.17 PLN.

3. Podkład


Rimmel Wake Me Up jest dostępny od bardzo dawna. Ja nigdy go nie posiadałam bo jakoś nie chciałam. Jednak kiedy zobaczyłam że na promocji -49% w Rossmannie kosztuje 20 PLN wzięłam go bez wahania. Ja posiadam najjaśniejszy z możliwym kolor #100 Ivory. Podkład nadaje efekt rozjaśnionej, wypoczętej, nawilżonej twarzy. Nie odczujemy efektu maski. Koniecznie musi być delikatnie przypudrowany pudrem w kolorze transparentnym ze względu na obecność drobinek.

4. Buty


Mój całkiem nowy zakup czyli Nike Flex Experience Run to strzał w dziesiątkę ! Buty same w sobie służą do biegania ja nie jestem osobą która uprawia jakieś sporty, ćwiczy czy chociażby biega bo jest mi to niepotrzebne. Kupiłam je aby chodziło mi się wygodnie. Zawsze chciałam mieć buty Nike Roshe Run czy Free Run 5. Ale nigdy nie chciałam wydać 400-500 zł za buty które będą modne 1-2 sezony. Jednak kiedy udałam się do centrum handlowego Factory i zobaczyłam na dziale dziecięcym te cudeńka na przecenie z 200 PLN na 135 PLN w największym rozmiarze 36.5 który był idealny wzięłam je bez wahania. Służą mi bardzo dobrze. Są śliczne i piekielnie wygodne.

5. Bronzer


I znów przeceny w Rossmannie. Tam też kupiłam Manhattan Natural Bronzing Powder. Na początku bałam się go ze względu na dość ciemny kolor w opakowaniu i obecność drobinek. Nie miałam czego się bać... Jest naprawdę godny polecenia ! Nie robi absolutnie plam jeżeli użyjemy do niego odpowiedniego pędzla. Obecność drobinek na twarzy jest minimalna. Kolor idealnie wpasował się w moją cerę. Cena na promocji to jakieś 11-12 PLN. 

6. Zapach 


DKNY be delicious to absolutny klasyk na wiosnę ! Ja w kwietniu używałam zapachu Fresh Blossom i tego o zapachu jabłek. Oba zapachy są bardzo intensywne utrzymują się na mnie dłużej niż ciężki zapach Chanel Allure. Dodatkowo pachną cudownie wiosną ! Naprawdę warte te 90-140 PLN.

7. Herbata


Kocham zielone herbaty ale ta o smaku malin Twój Ogród jest najlepsza na świecie ! Nie wiedziałam że w Biedronce mają tak dobrą herbatę gdyby nie moja kuzynka u której właśnie ją spróbowałam pierwszy raz. Za opakowanie z 40 torebkami płacimy ok.4-6 zł.

8. Aplikacja mobilna




W kwietniu postawiłam na Bloglovin. Ta aplikacja pozwala nam na 'trzymanie' wszystkich naszych ulubionych blogów w jednym miejscu. Jak dla mnie jest bardzo praktyczna bo nie muszę szukać blogów cały czas w przeglądarce. Oczywiście szukajcie mnie tam :)

9. Gadżet


To oczywiście Tablet Kiano SlimTab który bardzo ułatwia mi życie ! Nie muszę się już kłócić z moją siostrą o komputer :) Mam na nim wszystko co mi się podoba i nie muszę się nim z nikim dzielić. Mieści się w torebce jest mega płaski i fajnie 'siedzi' w dłoni. Jak dla mnie cena za tak funkcjonalny tablet naprawdę niska 400 PLN w Media Expert.

10.Sklep 


Oczywiście drogerie Rossmann, które od 1,5 tygodnia oferują nam kolorówkę 49% taniej. Naprawdę warto się wybrać. Ja kupiłam już sporo kosmetyków, które pokażę Wam niedługo w haulu. Kupowałam głównie kosmetyki których nigdy nie posiadałam. Naprawdę mocno się opłaca !

To tyle Kochane na dziś ! A jacy są Wasi ulubieńcy ? Pochwalcie się chętnie poczytam ! Życzę Wam udanej majówki i sama lecę posiedzieć w ogrodzie bo szkoda tak pięknej pogody. Do następnego wpisu ! ♥

4 komentarze: