sobota, 24 maja 2014

What's in my bag ?

Cześć wszystkim ! Wreszcie ten okropny tydzień dobiegł końca, mamy weekend pogoda początkowo sprzyjała opalaniu, ale niestety co dobre szybko się kończy, przyszła burza i zabrała nam tę piękną letnią pogodę. Wszystkie 6 sprawdzianów w tym tygodniu napisałam, jestem z siebie zadowolona i myślę, że oceny na koniec roku będą takie jakie chciałabym. Koniec zbędnego gadania przechodzę do sedna sprawy. Dziś taki może mało interesujący post a mianowicie Co jest w mojej torebce ? Oczywiście przedstawię Wam jak wygląda moja torebka do szkoły. Nie mam tam super fajnych rzeczy ale pomyślałam, że taki post mógłby się tutaj znaleźć. Póki co nie mam dla Was żadnej mega ciekawej recenzji w zasadzie to jestem w trakcie testowania wielu wielu produktów m.in. z kolorówki. To tyle z wstępu, a teraz pokazuję Wam co moja torebka kryje :)


Moja ulubiona torebka, którą zazwyczaj noszę to torba typu shopper bag ze skóropodobnego materiału. Posiada dwa małe uchwyty a także długi pasek, zatem komfort noszenia spory, bo mogę nosić ją na wiele sposobów. Torebka mieści rozmiar a4 i została zakupiona w Primarku za 11 euro. Cena jak dla mnie bomba bo w tym samym czasie miałam na oku podobną w Zarze za ok. 200 PLN także z materiału skóropodobnego.

Rzeczy, które zajmują mi najwięcej miejsca to oczywiście zeszyty i jakiś podręcznik. Na ogół staram się tego dużo nie nosić, ale niestety czasami coś mi jest bardzo potrzebne + do tego dochodzi oczywiście kalendarz, chyba że torba jest bardzo ciężka przy np. 10 lekcjach nie zabieram ze sobą kalendarza, a jego rolę spełnia tablet i aplikacja Color Note.


Niezbędną rzeczą jest także telefon i przez ostatni czas także tablet, który umila mi czas w trakcie dojazdu do szkoły. To na nim słucham muzyki czy przerabiam wszystkie zdjęcia. Jeśli moja torba nie jest ciężka a strój jest luźny zabieram ze sobą duże słuchawki z Sony.


W porze wiosenno-letniej ważne są także okulary. Te na zdjęciu jak wiecie pochodzą z Sinsay a futerał do nich zakupiłam w Primarku wraz z innymi okularami. Zawsze mam przy sobie klucze które zdobi mi breloczek z Vansa i wieża Eiffla jako pamiątka z Paryża :)


W mojej torebce zawsze znajdzie się miejsce na małą kosmetyczkę z najbardziej potrzebnymi kosmetykami. Tę na zdjęciu kupiłam w H&M za 5 PLN. Oczywiście moje życie nie obeszłoby się bez portfela. Ten który widzicie kupiłam w Housie za ok. 10 PLN. Nie jest to portfel moich marzeń bo mój wymarzony wciąż szukam i szukam w Mango :)


Skoro kosmetyczka to musi coś w niej być. Moje niezbędniki to : 1. Chusteczki nawilżające te akurat podobno są do higieny intymnej jednak ja je używam jako zwykłe chusteczki nawilżające np. do odświeżenia dłoni. 2. Pomadka Inglot #130, zawsze  zabieram ze sobą tę której użyję rano. 3. Korektor Catrice #020. 4.Lusterko. 5.Rozświetlasz Nyx HD photogenic concealer #CW01. 6. Szczoteczka to rozczesania brwi. 7. Pędzel Lovely. 8. Próbka perfum Roberto Cavalli. 9. Puder Rimmel Stay Matte #001.


No i oczywiście zawsze coś do picia. Zazwyczaj jest to niegazowana Kropla Beskidu, ale ostatnio też zaczęłam pić zieloną Arizonę, która jest cudownaaa !

A tutaj cudowny porządeczek na toaletce dzięki organizerom z Biedronki za uwaga ! 6 PLN za sztukę !

To tyle kochani na dziś ! Przyszły tydzień już zapowiada się spokojnie, zatem będzie jakaś recenzja albo outfit obiecuję ! Myślę, że post Wam się spodobał. Zachęcam Was do komentowania i odwiedzania mojego bloga. Będzie mi naprawdę bardzo miło. Udanego weekendu wszystkim ! ♥



15 komentarzy:

  1. czy te organizery są w aktualnej ofercie biedronki? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość mojej torebki jest zmienna, ale stałe elementy to telefon, chusteczki i błyszczyk;) Cała reszta może gdzieś się zawieruszyć.
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana byłaś w PARYZU ? <3
    Dodaj jakieś zdjatka *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie :* Dopiero się wybieram ♥

      Usuń
    2. oo <3
      Na wkacje z rodziną, kolonia czy cośik ? :*

      Ps: UWIELBIAM TWOJEGO BLOGA, Twoje wpisy dają mi dużo motywacji, takiej siły.. nie wiem dlaczego tak jest... ale rób tak dalej kochana :* I DZIĘKUJĘ :*

      Usuń
    3. Wybieram się do Szwajcarii więc tym pociągiem expresem powinnam być w 1-2h w Paryżu :) Czy się uda nie wiem, ale i tak chcemy razem z klasą wybrać się do Paryża :)
      Sama nie wiem jak to robię ale cieszę się że tak jest :*
      Dla mnie takie komentarze są ogroooomną motywacją do dalszej pracy :* Pozdrawiam i dziękuję ♥

      Usuń
  4. Sliczne pudelka :) sliczna torebka jak i wszystko :) Codziennie wchodze na Twojego bloga z nadzieja, ze bedzie cos nowego. Potrafisz skupic uwage :) chetnie zobaczylabym room tour w Twoim wykonaniu :) czekam na nastepne notki. Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! :*
      Mega się cieszę, że mam grono regularnych czytelników :)
      Bardzo mi miło i jeszcze raz dziękuję :*

      Usuń
  5. Świetne organizery ! I jeszcze za taką cenę :D
    Mam pytanie co do tableta, jak u Ciebie funkcjonuję, czy się zacina lub coś podobnego, bo strasznie ciężko teraz dostać dość porządny tablet za rozsądną cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak cena najlepsza !
      Powiem tak... nie jest najgorzej.. ma bardzo bardzo ładne kolory (czerń jest naprawdę czarna), super się na nim pracuje czyta itd. Ale niestety minusem jest bateria która przy korzystaniu z wifi szybko pada + nie można pobrać wszystkich aplikacji np. blogger czy instagram i coś mi się przycina aplikacja z muzyką. Ale poza tym jest suuper polecam :)

      Usuń
  6. też używam pudru rimmel mat i jest super polecam
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm.. Jak dla mnie masz błąd w informacji o sobie, bo z tego co się orientuje to nie mam Technikum Organizacji Reklamy tylko są klasy profilowane Technik Organizacji Reklamy. W Krakowie ani w Wadowicach (ogólnie w całej Małopolsce sprawdzałam to już dawno jestem na tym samym kierunku tylko już został mi rok do końca) nie ma takiej szkoły.
    pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziwne żeby technikum nie było profilowane :) Myślę, że dobrze napisałam bo do nas wszyscy w szkole mówią (jako do klasy) że chodzimy do Technikum Organizacji Reklamy :) Nie wiem co miałabym tutaj zmienić :) Nie będę pisać przecież oficjalnej nazwy zespołu szkół do którego uczęszczam. Sprawdź sobie -> http://www.zszwadowice.iap.pl/index.php/kierunki :)
      Pozdrawiam !

      Usuń