sobota, 17 maja 2014

PROJEKT DENKO

Cześć wszystkim ! Tak dawno mnie nie było, wiem :( Chciałam ostatnio dodać outfit ale zaczęło padać i nie było miejsca na zdjęcia. Do tego w moim kalendarzu widać tylko kolor różowy co oznacza sprawdziany sprawdziany sprawdziany. W kolejnym tygodniu czeka mnie aż 6. Muszę to jakoś pogodzić z innymi pracami ale cóż. Dziś wreszcie przybywam do Was z projektem denko ostatni był chyba 2 miesiące temu i w sumie była to sama kolorówka. Dziś większość pielęgnacja, ale znalazł się również rodzynek z kolorówki. Zatem bez zbędnego gadania zaczynam !


Balsam GUCCI rush 2


Ten balsam był w zestawie z żelem pod prysznic i perfumami. Używałam go głównie na wyjazdach, ale również przed wyjściem na imprezę czy wesela. Dlaczego akurat wtedy ? Bo nadaje piękny zapach skórze. Bardzo dobrze nawilża, nie podrażnia, nie uczula i pachnie jak perfumy GUCCI rush 2, zatem może je zastąpić. Nie wiem czy można go kupić oddzielnie bardzo cieszyłabym się jeżeli miałabym możliwość kupna tego cudeńka bo naprawdę jest wart wszystkiego ♥

Perfumy Chanel ALLURE 


Jak dla mnie najlepsze perfumy jakie miałam na okres jesień-zima. Zapach niesamowicie trwały, może dla niektórych ciężki. Ja oczywiście nie zgadzam się z tym twierdzeniem bo dla mnie ciężkim zapachem jest Chanel No 5 wręcz duszącym. Allure jest idealnym zapachem dla kobiet eleganckich lubiących zmysłowe i uwodzicielskie zapachy. Posiada nutę kwiatową, mandarynkową i nawet waniliową. Jak dla mnie coś cudownego ! Moja mama ma jeszcze połowę buteleczki, więc jej podkradam bo nie mogę się oprzeć temu zapachowi :)

Schwarzkopf GLISS KUR hair repair 


Ten produkt kupiłam pierwszy raz 1.5 roku temu z myślą o farbowanych włosach mojej mamy. Jednak jak zwykle pochłonęłam go ja bo absolutnie zakochałam się. Tę odżywkę stosuję po umyciu na mokre włosy  przed rozczesaniem włosów. Bardzo mi pomaga w rozczesaniu włosów i uratował moje włosy prze obcięciem. Posiada moją ulubioną nutę wanilii, więc za to ogromny plus. Włosy po tej odżywce są bardzo lśniące i lekkie. Produkt mega wydajny :)

Podkład Essence Stay all Day


Ja posiadałam, posiadam i będę posiadać odcień #20 soft nude. To chyba najjaśniejszy kolor z tych podkładów. Nie pomylcie się czasem, że #10 to kolor najjaśniejszy bo pomylicie się tak samo jak ja. Chciałam kiedyś kupić ten podkład 2 raz nie pamiętałam jaki to kolor i wzięłam #10 z myślą przecież to musi być jasny kolor. Niestety pomyliłam się bo okazał się pomarańczowy :( Na ogół kolory są ciemne, więc o tej porze roku mieszam #20 z Wake me Up Rimmela w kolorze nude. Efekt boski ! Do tego nałożony gąbeczką trzyma się te 12-15h (jeżeli oczywiście nie macie cery bardzo problematycznej). Co do samego podkładu to zapach bardzo przyjemny, produkt wydajny, dobrze kryjący, posiada pompkę więc aplikacja bardzo przyjemna na ogół produkt na duży plus !

Pianka oczyszczająca Pharmaceris


Ta pianka jest godna polecenia. Bardzo wydajna (na jedno stosowanie wystarczy 1-2 pompki). Aplikacja bardzo przyjemna, pianka nie podrażnia, nie uczula, dobrze nawilża, świetnie usuwa makijaż a przede wszystkim delikatna dla oczu. Zapach bardzo świeży. Jeżli macie cerę skłonną do wyprysków to raczej nie polecałabym o wiele lepiej sprawdzi się Vichy Normaderm. Cena jak na Pharmaceris nawet niska :) ok 30zł za 150 ml.

Krem antybakteryjny matujący Siarkowa Moc


Do tego kremu namówiła mnie moja siostra. Produkt jest antybakteryjny, likwiduje drobne blizny poprzez wysuszenie. Jak chyba większość wie siarka ma właściwości antybakteryjne zatem w jakiś stopniu także zapobiega wypryskom stosowany codziennie. Mnie osobiście wyleczył na dekolcie i czole. W partiach gdzie skóra się lubi przetłuszczać (nos i broda) powiedziałabym że tak sobie ale nie jest źle :) Czy matuje ? W sumie tego jakoś bardzo nie zauważyłam, ale z wypryskami w połączeniu z Serum Siarkowa Moc radzi sobie super :) Podobno dobrze go stosować przed makijażem. Nuta zapachowa jak dla mnie pomarańczowa. Produkt bardzo bardzo wydajny.

Mleczko nagietkowe Ziaja 



Jakoś w sierpniu wpadłam na ten produkt całkiem przez przypadek. Pomyślałam w sumie przyda się bo wyjeżdżałam wtedy na 3 tygodniowe wakacje a poprzednie mleczko do demakijażu było na wykończeniu. Bardzo polubiłam ten produkt. Jak dla mnie super usuwa makijaż, nie szczypie w oczy chociaż pozostawia obok nich czerwone plamki, ale które bez obaw schodzą po 2 minutach :) Przeznaczony do cery normalnej i suchej. Całkiem wydajny, 200 ml starczyło mi na 9 miesięcy codziennego użytku.


To tyle moje kochane na dziś ! Jeśli macie jakieś pytania to śmiało piszcie je w komentarzach. Chętnie odpowiem :) Jutro pomyślę nad wykonaniem nowego posta żeby mieć co dodać w ten ciężki tydzień. Ja lecę na obiad a później w książki, bo nie mam innego wyjścia. Potrzebuję wakacji jak nigdy :( Do kolejnego wpisu ! ♥

10 komentarzy:

  1. już niedługo wakacje, powodzenia w tak napiętym grafiku. trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już odliczam do nich z niecierpliwością :( Dziękuję bardzo ! :* Myślę że dam radę :)

      Usuń
  2. Nie mam pojęcia jak to zrobiłaś,ale po przeczytaniu Twoich postów dostałam takiego power'a do życia! Dzięki :D
    Blog bardzo dobry! :) Będę częstym gościem tutaj :)
    Pozdrawiam ;)/ Ch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę że mój blog tak wpływa na ludzi, jest mi niezmiernie miło i jestem szczęśliwa czytając takie komentarze ♥ Dziękuję bardzo !

      Usuń
    2. Wiem,że się powtarzam,ale to ja dziękuję :D
      Nie myślałaś nad zrobieniem czegoś w typie room tour? ;)/ Ch.

      Usuń
    3. Polecam się na przyszłość :)
      a wiesz co szczerze to nie bo w moim pokoju w sumie nie ma nic ciekawego :)

      Usuń
  3. Niesamowite ze czytajac Twojego bloga dostalam takiego kopniaka w tyłek. Dziękuje. Bedę częstą czytelniczką Twojego bloga. Rób co robisz bo świetnie Ci to wychodzi :) Powidzenia w dalszym pisaniu. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ? ♥ Nawet nie wiesz jak bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa ! To Ty dałaś mi solidnego kopniaka bo mam jeszcze większy power do pisania i wymyślania postów :) Jeszcze raz bardzo dziękuję ♥

      Usuń
  4. baardzo fajny blog ! Bardzo mi się spodobało sposób w jaki piszesz, bede częściej zaglądać ! pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń