wtorek, 1 kwietnia 2014

Ulubieńcy marca

Witajcie ! Marzec już za nami, dni są coraz dłuższe, wiosna już w pełni, wszystko kwitnie, a prawie każdy dzień nie obejdzie się bez okularów przeciwsłonecznych. Mamy wreszcie kwiecień co oznacza że czas podsumować marzec. Dziś ulubieńcy marca ! Będą to ulubieńcy kosmetyczni i niekosmetyczni. Podzieliłam to na 10 kategorii: ozdoba do pokoju, zapach, produkt do ust, produkt do oczu, produkt na niedoskonałości, produkt pielęgnacyjny, aplikacja mobilna, piosenka, kanał na youtubie i gadżet.
O każdej rzeczy postaram się napisać te 2 zdania, myślę że mi się uda. No to miłego czytania ! ♥

1. Ozdoba do pokoju 
Oczywiście jest to świecznik, który wykonałam sama. Bardzo go lubię nie kosztował mnie nic, a daje niepowtarzalny urok. Już niedługo przygotuję kilka pomysłów na świeczniki ze słoiczków :)

2. Zapach 


Jedyny i niezastąpiony Dior Addict. Namiętnie używam tego zapachu w porze wiosennej ma piękny kwiatowy i świeży zapach naprawdę warto kupić ten perfum !

3. Produkt do ust
Kto by pomyślał, że tak bardzo pokocham produkt który mam niecały tydzień. Lovely Extra Lasting ma piękny matowe wykończenie. Do tego kolor jest niesamowicie naturalny i jak najbardziej pasuje do lekkiego, dziennego makijażu. Do tego nawet po spożyciu tłustych potraw jak np. frytki nadal utrzymuje się na ustach w stanie nienaruszonym.  Gorąco polecam !


4. Produkt na niedoskonałości 

Jest nim oczywiście NYX Concealer. Bardzo lubię ten korektor ma wręcz biały odcień, który pięknie rozświetla okolice pod oczami dodatkowo bardzo dobrze kryjąc wszelkie cienie. Jedynym minusem jest to że lubi czasami wchodzić w zmarszczki mimiczne, ale jest to całkiem do przeżycia.


5. Produkt do oczu 

Tusz Lash Mania od Essence to jest to ! Ma fantastyczną gumową szczotkę, która precyzyjnie rozczesuje nasze rzęsy. Nie skleja ich i daje efekt naprawdę sztucznych, długich rzęs. Efekt BOSKI !



6. Produkt do pielęgnacji 
Ten duecik zasłużył na miano ulubieńców. Szampon razem z odżywką nadają niesamowitą lekkość moim włosom. Dodatkowo poczułam, że moje włosy nie są suche i lepiej się układają do tego mają piękny świeży zapach. Muszę kupić kolejny raz póki jest promocja w Rossmannie :)

7. Aplikacja mobilna


W marcu padło na PhotoGrid. Bardzo fajna darmowa aplikacja do przerabiania zdjęć szczególnie na Instagram. Zapisuje w formacie HD, zdjęcia nie są rozmazane po edycji. Możemy tworzyć w niej nawet kolaże, kadry z filmów, pokazy slajdów. Aplikacja godna polecenia !

8. Piosenka 

Ponieważ jestem ogroooomną fanką electro i house, a moim marzeniem jest wyjazd na Tomorrowland i Sunrise postawiłam obowiązkowo na piosenkę tego gatunku muzyki. Zakochałam się w BAD Davida Guetta i Showteka *.*

KLIK

9. Kanał na YouTubie
Oczywiście mój ukochany digitalgirlworld13 ! Pod wpływem Hani, która prowadzi ten kanał kupiłam ostatnio większość kosmetyków. Obejrzałam już wszystkie filmiki co wzbogaciło moją wiedzę na temat makijażu. Naprawdę polecam !

10. Gadżet


 Oczywiście są to moje ukochane słuchawki Sony, które dostałam na urodziny od mojego najukochańszego chłopaka ♥ Uwielbiam słuchać muzyki więc prezent strzelony w 10 ! Nie jestem DJem aby mieć słuchawki Beats by Dre, bo nie są mi takie wcale potrzebne. Jednak te jak dla mnie są rewelacyjnie. Do tego mają nowoczesny, kobiecy design ! Do słuchania electro nadają się idealnie.

To tyle z moich ulubieńców. Kolejni już za miesiąc. A jacy są Wasi ulubieńcy ? Podzielcie się tym w komentarzach, które bardzo mnie motywują do kolejnych wpisów. Myślę, że post się podobał i skusicie się na którąś z rzeczy. A na koniec zawartość dzisiejszej paczki od Rekomenduj.to :) 
Do kolejnego wpisu ! ♥ 


20 pocztówek z rabatami dla moich przyjaciół na obozy młodzieżowe :)

19 komentarzy:

  1. Hi! Nice post, very useful :)

    Yesterday I started my blog and I hope you have some time to visit it!
    Good luck!
    xx
    skylarksymphony.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tusz do rzęs wygląda bardzo obiecująco, chyba go kupię :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczęłam po długiej przerwie!
    http://aniawojtas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz rewelacja, sprawdzilam :) bardzo milo na blogu obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rewelacyjny ! Ja się zakochałam ♥ Dziękuję ! :*

      Usuń
  4. ale masz cudowną cerę, tylko pozazdrościć!

    http://agabierkophotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję ♥ Niestety czasami jest mega sucha i wtedy nie wiem już co robić :(

      Usuń
  5. Bardzo lubię robić sama rzeczy do domu. Twój świecznik jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również sprawia mi to mega przyjemność :)

      Usuń
  6. świecznik zwyciężył cały post, super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  7. REWELACJA <3 uwielbiam rękodzieła :)

    Ps; te naszyjniki od mamy z jakiego sklepu ,instagram>, six ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!
    Czy korektor NYX w twoim przypadku ma tendencje do 'zastygania' na skórze- czyli robienia nieestetycznych plam?
    http://tanczacazkosmetykami.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety miał kiedy używałam pędzelka. Robił plamy, wchodził w zmarszczki mimiczne i wyglądał mega nieestetycznie. Ale po 3 takich aplikacjach zaczęłam go wklepywać palcem i jest teraz idealnie :)

      Usuń
    2. Dlatego właśnie wahałam się nad zakupem tego kosmetyku, dzięki za poradę :)

      Usuń
    3. Kosmetyk sam w sobie jest bardzo fajny ale uważaj na przesuszenia, lepiej zaopatrzyć się w dobry krem pod oczy :)

      Miło mi :)

      Usuń