poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Top 5 pomadek na wiosnę

Witajcie kochane ! Dziś typowo makijażowy, wiosenny post. Pokażę Wam 5 produktów do ust <w tym przypadku są to tylko pomadki>, które używam tej wiosny najczęściej. Na wstępie uprzedzam że kolory są bardzo do siebie podobne, szczególnie pomadka Lovely i IsaDora jednak dla mnie dają całkiem niepodobny efekt. Z trudem zbierałam się do tego posta bo jestem na etapie wiosennych porządków podczas których duuużo się dzieje. Nowe DIY, ozdoby. Oczywiście szykuje się ogromny post z DIY wiosennym ale to już w przyszłym tygodniu. Dziś zajmiemy się tym czym mamy się zająć czyli to co kocham POMADKI !Kolejność jest znacząca, ponieważ pójdę od tych najmniej ulubionych do tych najbardziej ukochanych.

1. Błyszczykowa pomadka do ust Lovely

Rzeczywiście jest błyszczykowa. Fajnie nawilża ma bardzo fajny świeży, różowy, cukierkowy kolor #04. Kolorystyka jest naprawdę piękna jednak trwałość jak dla mnie troszeczkę słaba. Nie jest najgorzej ale fenomenem też ona nie jest. Jednak uwielbiam ją poprawiać kilka razy dziennie na nawilżenia i ładnego koloru na ustach. No ale co można się spodziewać po produkcie za 9zł. Ogromny plus za kolorystykę! 

2. IsaDora Cream Gloss Stylo

Ta pomadka jest naprawdę godna polecenia ma piękny kolor #14 Bon Bon Pink. Jednak jest bardzo niewydajna. Nawet nie wiem kiedy ją zużyłam. Trwałość jest dość dobra. Na ustach wygląda bardzo podobnie jak wcześniej pokazana Lovely. Nie polecam jeść z tym produktem na ustach bo nic Wam po nim nie zostanie. Ale na wyjście np. na zakupy czy spacer jest ok ;) Nawilżenie jest dobre ale to kolejny produkt którego fenomenem jest kolor. Coś pięknego ! Cena ok. 50 zł. 

3. Miss Sporty Perfect Color Lipstick.

Perfect Color ? A zgodzę się z tym. Kolor jest naprawdę ładny. Od bardzo dawna szukałam pomadki w kolorze nude, który nie będzie wyglądał jak nałożony na usta korektor. Pomadka ma błyszczykowe wykończenie, ale jestem całkiem trwała. Lubię tę pomadkę do mocniejszego makijażu typu smokey eyes. Kolor 022 bb nude jest bardzo naturalny. Pomadka daje fajne nawilżenie takie, które akurat bardzo lubię. Smak jest fajny, a produkt kosztował jedyne skromne 10 zł :)


4. INGLOT 

Nigdy nie pamiętam z jakiej linii są te pomadki. Jak dla mnie to klasyk ! Dawno nie kupowałam tych pomadek, ale ta od samego początku podbiła moje serce. Nie jest to typowy pinkowy róż. Kolor jest bardzo stonowany, elegancki i przypomina zgaszony róż. Wykończenie jest leciutko błyszczykowe ale tylko powiedziałabym, że do 15 minut po aplikacji później zamienia się w leciutki mat. Bardzo polecam ten kolor #130 osobom, które nie lubią mega różowych odcieni. Cena to jakieś 20 zł.

5. Rimmel by Kate Moss 

I to jest produkt który pokochałam na zawsze ! Był chyba już w projekt denko. Ta pomadka to mój fenomen. Przez okrągły rok zużyłam 2 opakowania i kupię to 3 bo nie wyobrażam sobie kolekcji pomadek bez niej ! Co mnie zauroczyło ? Matowe wykończenie i ten kolor #102 ! Ideał ♥ Używam jej do makijażu dziennego, który składa się jedynie z jasnego cienia i eyelinera, zatem kompozycja jest idealna. Pomadka co najważniejsze nie wysusza ust i ma całkiem dobry smak. Ważne aby pamiętać o nałożeniu pomadki ochronnej jakieś 10 minut przed aplikacją.. Kocham tę pomadkę i tak sobie myślę.. może kupić kilka na zapas w razie wycofania linii. Hmm... ale co z datą ważności ? Cena pomadki w Rossmannie to ok. 18 zł.

To tyle z moich 5 top pomadek. Myślę, że post się spodobał i coś się dowiedziałyście. A jacy są Wasi ulubieńcy ? Podzielcie się tym w komentarzach, chętnie poczytam i dowiem się czegoś nowego. Na dziś wystarczy. Idę obejrzeć jakiś dobry serial w ciepłym łóżeczku z kubkiem ulubionej zielonej herbaty. Do kolejnego wpisu ! ♥

6 komentarzy:

  1. Jaki jest numer koloru (lub nazwa) pomadki miss sporty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dobrego słyszałam o pomadkach z Lovely jednak zawsze na półkach sklepowych były one 'roztopione' pod wpływem naświetlenia.
    Czy rzeczywiście nawilża usta, czy jest to tylko chwilowe wrażenie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta akurat daje dobre nawilżenie. Nawet jeśli pomadka zejdzie z ust to nie są one wysuszone przez kilka godzin. Nigdy nie byłam przekonana to produktów z Lovely ale teraz coraz bardziej mi się podobają :)

      Usuń
  3. Pierwsza i ostatnia są świetne! : )
    Obserwuję.

    Zapraszam na mojego nowego bloga mrsnoalle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie bardzo ładne ale najbardziej podoba mi sie 3 i 5 <3
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń