piątek, 25 kwietnia 2014

Pielęgnacja i koloryzacja moich włosów

Witajcie ! Wiem zaniedbałam bloga bo chyba tydzień nic nie było ale wiecie.. święta później szkoła i nie miałam czasu :( Ale dziś już jestem i wkrótce będzie więcej postów ! Zbliża się majówka + będę mieć mnóstwo wolnego gdyż zaczynają się matury :) Skoro się wytłumaczyłam to czas na główną część. Dziś saga o moich włosach czyli jak to było od początku, jak one się zmieniały, jak je teraz pielęgnuję, farbuję itd. Zatem życzę miłego czytania i uprzedzam... post będzie długi !


Od początku... 

Moim naturalnym kolorem jest oczywiście brąz. Zawsze był ciemny, moje włosy zawsze były gęste i średnio długie. O ile pamiętam zawsze je zapuszczałam jako dziecko do komunii (chyba prawie każda tak miała) później jakoś w 6 klasie zobaczyłam zdjęcie w internecie które stało się moją motywacją do ponownego zapuszczenia, ponieważ pod koniec 4 klasy wzięło mnie na obcięcie włosów nad ramiona i zrobienie prostej grzywki. Zawsze będę tego żałować. Usunęłam wszystkie zdjęcia w tych włosach żeby nie przypominać sobie tego bo był to koszmar. Całe gimnazjum miałam długie włosy i tak już zostało. Zawsze były brązowe nigdy nie chciałam ich farbować- do momentu ukończenia gimnazjum kiedy stwierdziłam a co ! Zrobię sobie ombre i tak zrobiłam. Na początku moje ombre było bardzo wysoko + miałam grzywkę na bok zatem wyglądałam jak blondynka. Gdy zobaczyłam się w lustrze pomyślałam booooże jak ja wyglądam ja chcę brąz ! Jednak po zrobieniu przedziałka na środku efekt zaczął mi się podobać. I tak już zostało do dziś. Wiele razy myślałam nad zmianą ale teraz przyszedł na to czas. Moje ombre zrobiło się żółte a nie chcę kolejny raz rozjaśniać. Dodatkowo mam bardzo suche końcówki zatem postanowiłam, że pójdę w poniedziałek do fryzjerki skrócę włosy o kilka centymetrów i zrobię brąz ! Może na początku taki medium a później ciemniejszy :) W końcu mamy wiosnę czas na zmiany ! ♥ 

Pielęgnacja

 Włosy myję standardowo duetem od Pantene. Szampon i odżywka z linii agua light to jest to ! Kocham ten zapach, kocham tę świeżość po umyciu. Moje włosy są po umyciu bardzo miękkie, nie puszą się, ni elektryzują. 


 Po umyciu włosów spryskuję je odżywką Schwarzkopf Gliss Kur, która pomaga mi w rozczesywaniu. Jak dla mnie bardzo mi pomogła. Dodatkowo spełnia u mnie funkcję termoochronną. Po spryskaniu rozczesuję włosy i tak idę spać oczywiście bez suszenia. 


Rano standardowo prostuję moje włosy prostownicą. Robię to chyba od 4-5 klasy podstawówki. Zawsze mama na mnie krzyczała żebym tego nie robiła jednak nigdy nie tolerowałam moich włosów gdyż nie były ani kręcone ani proste tylko brzydko odwinięte we wszystkie strony świata. Rzadko kręcę moje włosy na lokówce, ale czasami się zdarza :) 


Od ostatniego momentu po prostowaniu używam jedwab Biosilk aby moje włosy były miękkie i lśniące

Dodatkowo


Jako lakier do włosów zawsze używam czarny Taft który jest absolutnie niezastąpiony ! A do zwiększenia objętości stosuję piankę Wellaflex. 


Do uzyskania artystycznego nieładu stosuję od tygodnia sól morską z TONI&GUY.






Farba dzięki której uzyskałam efekt ombre to Loreal Preference Wild Ombres NR 2.




Farba której użyję w poniedziałek to nowy Revlon Colorsilk Medium Brown. 


To tyle z sagi o moich włosach. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :) Jeszcze Wam pokażę co ostatnio udało mi się kupić.


Podkład Rimmel Wake Me Up, puder Rimmel Stay Matte i brozner Manhattan Natural Bronzing Powder oczywiście wszystko na cudownej wyprzedaży w Rossmannie -49% na podkłady, pudry, korektory. Śpieszcie się promocja trwa do niedzieli ! 


I oczywiście moje cudeńka czyli Nike flex experience, które absolutnie pokochałam !

Kochane to tyle na dziś ! Życzę Wam udanego weekendu ♥ Do kolejnego wpisu !

16 komentarzy:

  1. ZDECYDOWANIE UWIELBIAM TWOJEGO BLOGA KOCHANA ! świetne butki ! ;* są boskie <3 czy mogłabyś zdradzić ile kosztowały ? bo planuję zakup ;) i gdzie je kupiłaś ? :) są na prawdę cudne <3 mega , mega , mega <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo mi miło :*
      Kupiłam je w Nike Factory Store na dziale dziecięcym na przecenie z 200 na 135 niestety dorwałam ostatni duży rozmiar czyli 36.5 który całe szczęście był idealny ♥ nie wiem czy jeszcze są. Koleś przy kasie mówił że to pierwszy dzień przeceny a butów już prawie nie ma więc życzę powodzenia :*

      Usuń
  2. W końcu się doczekałam na ten wpis ! <3

    Piękne włosy... stwierdzam, ze dobrze będzie Ci w brązie.. ombre jest już "nudne" :)

    ALe znająć twój gust o Twoje pomysły, napewno będzie MEGA <3 !
    Buziaczki ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak dużo było do niego przygotowań ale wreszcie ujrzał światło dzienne :*
      Też tak myślę chciałabym spoważnieć nie lubię tego że wyglądam jak 15 latka -.- Zatem postanawiam przyciemnić włosy do granic możliwości zobaczymy jak wyjdzie za 1. razem :*

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. "do artystycznego nieładu" o co chodiz ? :)
    Jak ją używasz i do czego ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisz sobie w google artystyczny nieład na głowie bo nie chce mi się tłumaczyć ;)
      Ale co używam ? Sol morska ? No właśnie do uzyskania nieładu. Daje spray na włosy i ugniatam je.

      Usuń
    2. wiem co to jest artystyczny nieład, ale nw. o co Tobie chodzi, bo jeszcze nigdy nie widziałam cię w "artystycznym nieładzie" :)

      Usuń
    3. Ok :D No messy bun albo takie niechlujne fale :D

      Usuń
  4. przepiękne masz włoski, ale nie ma się co dziwić skoro tak je pielęgnujesz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy! :D
    Ale czy spray z Tony&Guy nie przesusza ich przez swoją zawartość soli?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Troszeczkę da się to odczuć przed umyciem włosów ale poza tym nie jest źle :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. ZNasz może jakiś preparat, coś co działa na wypadanie włosów ? :)
    Strasznie zaczeły mi wypadać włosy i nw. o co chodzi ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pij tabletki ze skrzypem najpopularniejsze to chyba skrzypovita mi pomogło :* Mam ten sam problem po prostu nasze włosy są osłabione po zimie i potrzebna im regeneracja :)

      Usuń
    2. Dziękuję za rade ! ;*

      Usuń
  7. Szampony z pantene jakoś mi nie podeszły, ale też od daaaawna prostuję włosy i po tym używam jedwabiu. A buty piękne! :)

    OdpowiedzUsuń