poniedziałek, 28 kwietnia 2014

MONDAY !

Cześć wszystkim ! Nie planowałam tego posta ale dziś rano stwierdziłam, że mam trochę czasu przed szkołą zatem pomyślałam, że zrobię kilka zdjęć i dodam strój dnia :) Pogoda rano była bardzo ładna nawet świeciło słońce i było cieplutko, niestety jak już wyszłam nie było tak kolorowo bo zaczął padać deszcz z gradem + rozpętała się burza. Dziś postanowiłam połączyć wygodę z elegancją zatem zamiast zwykłych spodni cygaretek ubrałam dopasowane dresy. Do tego basic'owy sweterek i marynarkę + buty typu slip on i shopper bag. Całość ? Bardzo wygodna i elegancka !


Dresy- H&M (dział dziecięcy) 
Sweterek- H&M Basic
Marynarka- Reserved
Torba- Primark
Buty- New Yorker 
Naszyjnik- Orsay
Okulary- Primark 


Zdjęcia są w mniejszym rozmiarze niż zwykle gdyż robione smrtfonem a wiecie jak to jest później z tą rozdzielczością.
To tyle na dziś bardzo szybciutki wpis ale tak jakoś chciałam coś dodać. Ja lecę uczyć się marketingu a później jadę do fryzjera wreeeszcie !
Do kolejnego wpisu ♥

12 komentarzy:

  1. Jejku po prostu MEGA <3 !
    Masz taki cudwony styl.. potrafisz połączyć elegancje z wygodą ! <3 Rewelacja ! (zazdroszczę;c)

    Ps: Dawaj prędziutko post o nowych włosach <3 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba :)
      No już niedługo je pokażę :D

      Usuń
  2. Śliczna marynarka! Ostatnio mierzyłam również w Reserved bardzo podobną, spodobała mi się ze względu na ten cudowny, pudrowy róż!
    I wspaniała stylizacja jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest z jesiennej kolekcji ale widziałam dużo takich w Reserved ostatnio :) Kolor jest piękny pasuje do wszystkiego ♥
      Dziękuję bardzo ! :*

      Usuń
  3. bardzo podoba mi się to połączenie dresowych spodni z marynarką, pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się marynarka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimalistyczna do tego w wiosennym kolorze :)

      Usuń
  5. fajnie poleczylas bluzke z butami i kolor marynarki wspanialy!

    OdpowiedzUsuń