piątek, 11 kwietnia 2014

DIY - ŚWIECZNIK

Witajcie ! W ulubieńcach marca pokazałam Wam mój świecznik zrobiony ze słoika. Widziałam pozytywne komentarze na jego temat zatem postanowiłam Wam pokazać jak banalnie prosty jest do zrobienia. Obiecywałam wiosenne diy, więc wszystko ładnie się złożyło. Ja na ten pomysł wpadłam całkiem przypadkiem kiedy robiłam świecznik oklejony kordonkiem. Już kiedyś wspominałam, że kocham rękodzieło. Jest to naprawdę tania opcja na urządzenie mieszkania, a co jest najfajniejsze jaką mamy satysfakcję po zrobieniu jakiejś perełki! Jak ja to zrobiłam ? Zobaczycie poniżej !

Krok 1. Co nam jest potrzebne ? 
1. Słoik. Ważne, aby był czysty i bez etykiet.
2. Klej magik.
3.Stara książka.
4.Nożyczki, ołówek. 
5.Tasiemka.
6. Tealight.

Krok 2. Wykonanie 


1. Z książki wyrywamy 2 kartki. 
2. Wycinamy wysokość jaka będzie nam potrzebna. Ważne aby na jednym zostawić margines. Później jedną kartkę złączymy klejem z drugą na marginesie. Ja nie zrobiłam na całej wysokości słoiczka, gdyż chcę u góry odstęp a na dnie umieszczę sól aby tealight był w centrum serduszka.
3. Jedną z karteczek zaginamy wzdłuż wysokości i rysujemy połowę serduszka.
4. Wycinamy wzdłuż linii ołówka. 
5. W ten sposób powstaje nam piękny otwór w kształcie serca.
6. Jedną ze stron karteczki kleimy magikiem. 
7. I naklejamy starannie na słoiczek. Tę samą czynność powtarzamy z drugą kartką tak aby obie karteczki sprawiały wrażenie całości.
8. Dekorujemy świecznik kokardką.
Gotowe !

Podoba Wam się ? Bo mi baaaaaaaaardzo ! Ten wyszedł wyjątkowo uroczo.

Tak w ogóle co u mnie ? Strasznie boli mnie gardło to chyba jakaś angina. Niedobrze. Ostatnio byłam na szybkich zakupach oczywiście wybrałam się tylko po prezent dla przyjaciółki a wróciłam z tym: 

Tenisówki slip on - New Yorker 34.95 PLN za taką cenę musiałam wziąć !
Cienie do brwi - NYX 27.99 PLN 
Kredka - NYX 19.99 PLN
Moja ukochana kuleczka do kąpięli Douglas ok.3 PLN
Próbka perfum  Roberto Cavalli CUDO ! 
Spray do utrwalenia make up'u  - AVON 16.99 PLN (dostałam w tym samym dniu) Będzie recenzja !

Dzisiejsze porządki :)

.No to chyba tyle na dziś. Myślę, że DIY wszystkim się spodobało. Gorąco zachęcam do wykonania tego świecznika. Gwarantuję Wam że same się zakochacie. Piszcie jak Wam poszło :) Zachęcam do komentowania mojego bloga, nawet nie wiecie jak dużo to dla mnie znaczy. Do kolejnego wpisu kochane ! ♥


20 komentarzy:

  1. Cudowne świeczki DIY, jesteś mega kreatywna a i wykonanie świetne!

    http://agabierkophotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło czytać takie komentarze. :) Mega dziękuję ! :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny jest ten świecznik,bardzo fajny pomysł i kupiłaś bardzo fajne rzeczy,szczególnie podobają mi się te tenisówki ;) na koniec życzę Ci dużo,dużo zdrowia ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się podoba :* Tak.. tenisówki są rewelacyjne a ich cena już w ogóle wygrywa ♥
      Bardzo dziękuję i serdecznie Cię pozdrawiam ! :*

      Usuń
  4. przepiękne świeczniki.;3
    zapraszam do mnie.;D
    http://xglamourxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku spuper <3

    Ps: Moge wiedzieć co kupiłaś koleżance ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :*
    Mam nadzieję, że tego nie czyta bo dostanie dopiero wieczorem :D
    Rozświetlacz i pomadkę matowa z Inglota :) + babeczki z Happy Birthday :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny prezent :*

      A czy mogłabym wiedzieć jaki kolor pomadki ? :)

      Usuń
    2. Oj dzięki :*
      Nie pamiętam niestety, pomadka sama w sobie ma kolor taki różowy-nude a po nałożeniu jest różowa, bardzo ładny dzienny kolorek :)

      Usuń
  7. Chyba zaraz wybiorę się do kuchni na poszukiwanie jakiegoś małego słoiczka ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Proste wykonania są najpiękniejsze! :)
    Koniecznie daj znać jak sprawuję się kredka z NYX'a ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie ma nic lepszego ! ;)
      Ostatnio zrobiłam mały teścik i nałożyłam w wewnętrznym kąciku i wyglądała całkiem, całkiem ;)
      Ale recenzja będzie na pewno ! :)

      Usuń
    2. Czekam z niecierpliwością ! :)

      Usuń
  9. słoiczki-lampioniki są śliczne! fajnie Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne świeczniki! Chyba sama też takie zrobię! ;)

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo :) no koniecznie;)

    OdpowiedzUsuń