sobota, 29 marca 2014

Organizacja biżuterii + małe DIY

Witajcie w tę piękną, słoneczną sobotę ! Dziś rady dotyczące organizacji biżuterii. Pokażę Wam jak ja to sobie zorganizowałam, aby wiedzieć co gdzie jest i zawsze mieć ulubioną biżuterię pod ręką. Kocham organizację, kocham nadawać starym rzeczom nowe życie. Tak zrobiłam ze starą walizką na sztućce którą znalazłam z moją mamą podczas wiosennych porządków. Jak to wygląda co warto mieć zobaczycie poniżej.

 Nie wiem czy tylko ja tak mam... pełno biżuterii a tylko noszę 1/12 ?;>  Moim must have każdego dnia jest łańcuch, zegarek, bransoletka Lilou i  białe perełki. Naprawdę rzadko zakładam coś innego.

Co nam jest potrzebne do organizacji biżuterii ?


Oczywiście pudełeczka po biżuterii. Ja osobiście nigdy ich nie wyrzucam. Nie miałabym serca wyrzucić tak piękne opakowanie np. z Apart.. One są naprawdę przydatne. Trzymajcie w nich swoją złotą czy srebrną biżuterię bo ona się w nich nigdy nie zniszczy. Jeżeli chcecie zróbcie tak jak ja.. np. w pudełku po zegarku z River Island pozbyłam się tej gąbki w kształcie walca i wrzuciłam tam najmniej potrzebną drobną biżuterię. W przypadku Lilou sam producent radzi aby bransoletki trzymać w przeznaczonym do nich woreczku.





I teraz rzecz bez której moja organizacja nie byłaby taka sama ;)


Poszukajcie może takiej walizki u Was na strychu. A może Wasze babcie mają takie ?;> Moja ma błękitny materiał który  niestety na zdjęciu wyszedł okropnie. Na ogół prezentuje się to bardzo ładnie. Możecie w fajny sposób wszystko sobie poukładać. Ja osobiście bardzo lubię to rozwiązanie jest bardzo praktyczne i ozdabia moja komodę :)


Dodatkowo na Wasze długie naszyjniki, wisiorki, łańcuszki itp. możecie kupić małe samoprzylepne haczyki i zawiesić na nich biżuterie tak jak ja :) 

Oczywiście jeśli nie znajdziecie takiej walizki możecie biżuterie poukładać w pudełeczkach które dacie do szuflady, kupić specjalny kuferek, kolczyki np. dać do szklanki. Są oczywiście specjalne stojaczki  na łańcuszki które możecie kupić np. w Pepco. Ja oczywiście poszłam w tę bez budżetową stronę i sama coś wykombinowałam. Może akurat też Wam się uda coś takiego wyczarować ? Dajcie znać :) Buźka ! ♥

17 komentarzy:

  1. świetny post! Ja ostatnio kupiłam sobie specjalny kuferek do przechowywania biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze chciałam ten z Apart który miała Gosia w Perfekcyjnej Pani Domu :)

      Usuń
  2. Świetny blog! :)
    Zapraszam na bloga mojej koleżanki! :)
    http://ladymeggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna masz bizuterie!!! I want it all :) Musze sie wlasnie przejsc na zakupy na sama bizuterie!
    xoxo
    Join our Romwe Giveaway!
    Romwe Giveaway

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ♥ no troszkę się jej namnożyło :)

      Usuń
  4. u mnie część biżuerii podobnie wygląda małe pudełeczka umieszczone w duużym :-)) widzę masz sporo perełek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo teeeż super :) Taak troszeczkę się tego nazbierało :)

      Usuń
  5. Lovely pieces!
    xo

    http://ruedetreschic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna bizuteria!!!!

    zapraszamy tez do nas
    Magda i Ola

    http://malivethelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeej ile Ty masz pięknych rzeczy zazdroszcze;D
    Zapraszam też do nas na www.ddoubles.tk
    Obs za Obs?

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś piękna :) cudowna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł ;) Aż sama tak spróbuję ;* i Tez noszę 1/12 biżuterii ;)

    OdpowiedzUsuń