piątek, 21 marca 2014

Makijaż dzienny - kosmetyki

Witajcie Kochane ! ♥ Wreszcie ogarnęłam wszystko i zabrałam się za posta o moim makijażu dziennym. Jestem okropnie zmęczona po aerobiku ale zmotywowałam się, wstałam i zrobiłam zdjęcia. Wy też czujecie wiosnę ? Bo ja tak. Nie wiem co się dzieje, ale dziś nie było ciepło tylko upalnie. Nie mogłam wytrzymać w topie i krótkiej ramonesce naprawdę. Ale.. oby tak dalej ! Koniec tego zbędnego opowiadania zabieram się za prezentację kosmetyków do mojego dziennego makijażu. Życzę miłego czytania !
Niestety nie zawsze jest idealny bo czasami moja cera na to nie pozwala, ale każdego ranka staram się, aby choć troszkę dobrze wyglądać. Ile spędzam czasu przed lustrem ? 30 minut może tak 35. Dlaczego ? Wszystko robię bardzo pomalutku.
A oto kosmetyki których używam: 


1. Paletka Lovely nude make up kit. Na co dzień używam z niej 1 cienia do konturowania nosa.(5 od lewej). Paletka kosztuje grosze bo jakieś 11-12 zł. Cienie są dość dobre ale niestety bardzo się osypują. Jak dla początkujących jest naprawdę fajna. Ciemne kolorki mają dość fajny pigment. Można powiedzieć, że jest to budżetowa Naked 2. Kolory rzeczywiście są troszkę podobne do Urban Decay.
2. Cień w kremie Calvin Klein. Ja osobiście stosuję go jako bazę, jest bardzo trwały i ma piękny kolor zgaszonego złota a może nawet bardziej nude. Kolorek #21305. Nie pamiętam ile za niego zapłaciłam, ale jest naprawdę bardzo fajny. Do makijażu wieczorowego używam go do kącika wewnętrznego.
3. Puder Maybelline Affinitone. Nigdy nie nakładam pudru na całą twarz NIGDY. Nie chcę sobie zrobić tej krzywdy bo po prostu moja cera się do tego nie nadaje. Używam go jedynie w małej ilości pod oczy, aby zakryć cienie. Na ogół jest spoko. Ja posiadam odcień #42 Dark Beige, który jest hmm.. jasny :) Cena... ja kupiłam go z miesiąc temu w Rossmannie za 15 zł.
4. Mascara Essence Crazy Volume. Bardzo fajna mascara. Pisałam o niej duużo na Projekt Denko więc nie będę się rozpisywać. Odsyłam Was do 1 posta..
5.Korektor BB Eveline. Skusiłam się na niego jakoś we wrześniu. Jest bardzo bardzo wydajny. Używam go jako rozświetlacz pod oczy i na policzki. Fajnie się go aplikuje, ładnie rozświetla, dobrze kryje (cienie). Minusów nie zauważyłam. Cena.. jakieś 11zł :)
6.Podkład Essence Stay all day. Kocham ten podkład ! Jest mega mega mega lekki. Mój faworyt. Dobrze kryje, długo pozostaje na twarzy. Uwielbiam go aplikować. Cena jak za podkład bardzo fajnie kryjący 30 ml 16zł no kosmos. Polecam z całego serca ! Kolorek #20 soft nude.
7. Róż Lovely. Bardzo fajny leciutki róż. Kolor jest bardzo stonowany (#6), uwierzcie nie zrobicie sobie nim krzywdy. Bardzo fajnie się go aplikuje pozostawia delikatnie muśnięte policzki. Bardzo bardzo fajny. Cena to max 7zł.
8. Pomadka Rimmel by Kate Moss. Też była w projekt denko zatem zapraszam do 1 posta.
9. Zalotka For your beauty Rossmann. Mam ją chyba 3 lata i nic się z nią nie dzieje. Całkiem dobrze podkręca rzęsy, robi to szybko więc ok. Kosztowała jakieś 11-13 zł.
10. Cień do powiek Inglot. Kocham go ! Dostałam go od mojej przyjaciółki na urodziny i był to strzał w 10 ! Ma piękny kolor jasnego złota #395. Jest bardzo trwały jego aplikacja to sama przyjemność. Nakładam go na kącik wewnętrzny i pod łuk brwiowy.
11. Kredka Miis Sporty. Jest stara jak świat ale jaka wydajna ! Używam jej do malowania brwi. Jednak trzeba to robić bardzo ostrożnie i delikatnie. Bardzo długo się utrzymuje na brwiach. Kolorek #002. Cena.. ok 5 zł. Już jej chyba nie ma w sprzedaży.
12 Korektor Catrice. Polecony przez moją przyjaciółkę. Fenomenalny produkt ! Daje super krycie, cena to minimum z minimum jakieś 12zł. Długo się utrzymuje na większe niedoskonałości z bazą z zielonego cienia do powiek daje długotrwały efekt. Kolorek #020 Light Beige.
13.Cień do powiek Inglot. Używam go na załamaniu powieki. Bardzo fajny jasny brąz. Leżał u mnie w pudełku zapomniany jednak 2 tygodnie zlitowałam się nad nim i zaczęłam go używać. Bardzo fajny cień do makijażu dziennego. Kolor #63. Cena nie mam pojęcia.
14. Eyeliner Miss Sporty Studio Lash. Bardzo fajny aplikator. Nie jest to zwykły pędzelek a powiedziałabym że raczej taka fajna długa cieniutka gąbeczka. Super się go aplikuje, jest długotrwały dopiero po ok. 13-14h zaczyna się osypywać. W prawym oku niestety po aplikacji czuję delikatne pieczenie. Ale póki co najlepszy eyeliner jaki miałam na makijaż dzienny. Cena ok. 10 zł.
15. Puder (bronzer) Wibo Your Fantasy. O nim też był projekt denko (starsza wersja opakowania) zatem zapraszam niżej !


To tyle na dziś. Mam nadzieję, że post się spodobał. Mam w planie 2 nowe posty oczywiście outfit i jakiś haul zatem trzymajcie kciuki żeby się udało ! Jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach. Oczywiście zachęcam do obserwowania i komentowania. Do następnego wpisu ! ♥

9 komentarzy:

  1. sliczna masz buzie ,minimalny makijaz to jest to <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie znam się na makijażu, ale przeczytałam- przyedukowałam się :D Prześliczna jesteś ;) Pozdrawiam, Lou.
    www.louciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy zapraszamy do La Sissi :-)
    La Sissi to nowe miejsce gdzie tworzone są piękne, modne i kolorowe spódniczki.
    Zaczynamy od tiulowych wariacji, które są hitem mody od kilkunastu sezonów, a na pewno już są MUST HAVE tej wiosny i lata.
    Zapraszamy do odwiedzenia i polubienia naszej strony na FB https://www.facebook.com/pages/La-Sissi/510742012363487
    La Sissi

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No makeup- makeup, idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne ! Podstawą jest czuć się naturalnie :)

      Usuń
  6. Mój makijaż codzienny zajmuje więcej czasu. Pewnie przez to, że mam małą wprawę, ale powinno się to niedługo zmienić bo zapisałam się na kurs kosmetyczny u pani Aleksandry Góreckiej w Koszalinie.Wybieram się tam razem z kuzynką. Wiele pozytywnych opinii w internecie przeczytałam na jej temat. Twój make up no make up jest bardzo ładnie zrobiony ;)

    OdpowiedzUsuń