poniedziałek, 24 marca 2014

Haul zakupowy

Cześć dziewczyny ! Jak zapewne wiecie ten weekend był weekendem ze zniżkami m.in. flesza i vivy :) Jako ogrooooomna zakupoholiczka nie mogłam tego oczywiście przegapić :) Rzeczy nie jest duużo bo już kiedyś zaopatrzyłam się w ubrania na wczesną wiosnę, poza tym odkładam pieniądze na jakiś fajny funkcjonalny tablet. Brakowało mi przede wszystkim luźnego płaszcza na co dzień :) Razem z dziewczynami wybrałam się do ukochanej Galerii Krakowskiej, oraz do Parku Handlowego Zakopianka gdzie mieści się Sinsay :) Szczerze nic ciekawego nie znalazłam żeby wykorzystać kupony, wykorzystałam je w House i Sinsay. Douglas niestety nie miał kuponów :(  A co kupiłam ? Zobaczycie niżej ! :)


Pierwszym punktem naszej wyprawy był sklep Sinsay gdzie miałam upatrzoną parkę z shop online. Niestety okazała się totalnym dnem, ze względu na materiał który przypominał bardziej parasol niż okrycie wierzchnie. W ogroooomnej panice zaczęłam szukać czegoś innego w tym sklepie i wtedy wpadłam na naszyjnik i okulary. Na shop online widziałam piękne aviatorki z różowymi szkiełkami niestety były dostępne tylko zielone i niebieskie, więc skusiłam się na te pierwsze :)

Okulary Sinsay 14.99 PLN


Naszyjnik Sinsay 12.99 PLN

Powinnam zapłacić ok 28zł dzięki kuponowi -20% zapłaciłam ok. 22 :) Warto było kupić flesz ? No jasne !

Załamana brakiem płaszcza udałam się dalej gdzie wpadłam w House na całkiem fajną parkę w panterkę. Nigdy nie kupuję w tym sklepie a ponieważ miałam kupon -30% skusiłam się. Tym sposobem zamiast 99.99 zapłaciłam tylko 69.99. Jest różnica ? I to wielka ! 

Parka HOUSE regularna cena: 99.99 PLN

Po zakupach w Sinsay i House szybko wsiadłyśmy w tramwaj i pojechałyśmy do GK :) Tam oczywiście musiałyśmy skorzystać z Starbucks'a.
Nasze ulubione Karmelowe Frappucino ♥

Po kawce udałam się do Douglasa, aby kupić wymarzony rozświetlacz z NYX i mascarę essence :)

Rozświetlacz NYX Concealer 29.90 PLN

Mascara Essence Lash Mania 11.99 PLN

O rozświetlaczu i mascarze na pewno znajdzie się recenzja :) 
To tyle z moim ostatnich zakupów. Zachęcam Was do komentowania i śledzenia mojego bloga. Ja zabieram się za naukę Biologii :( Cały mój tydzień wygląda tak: 

 Do kolejnego wpisu ! ♥

5 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy sobie kupiłaś! Mam taki sam telefon jak Ty :-)

    zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba, to zaobserwuj, proszę :-)
    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy :) I ja się chyba wybiorę!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta parka!!

    http://klaudiachrol.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń