sobota, 15 marca 2014

DIY - PUDEŁKA NA DROBIAZGI

Był już temat urody, ostatnio był outfit dziś kolej na DIY ! Moja propozycja na DIY to pudełka na drobiazgi typu kosmetyki, zdjęcia, lakiery do paznokci, tealighty itd... Ten pomysł przyszedł mi do głowy kiedy chciałam urządzić toaletkę. Zawsze marzyły mi się akrylowe szufladki czy organizery, które niestety kosztują majątek. Żadne pudełka czy szufladki w sklepach nie odpowiadały mi dlatego postanowiłam sama zrobić pudełeczka na kosmetyki. Przy dzisiejszych porządkach stwierdziłam że moje tealighty bardzo nieładnie leżą w szafce. Jak na fankę organizacji przystało postanowiłam zrobić piękne pudełeczko z kratką Burberry.
A jak to zrobiłam ? Zaraz się dowiecie :)
Krok 1. Co nam jest potrzebne ? 
1. Papier ozdobny. Kupicie go np. w sklepach papierniczych, supermarketach, rossmannie. Ja najlepsze znajduję w małych sklepikach na giełdzie kwiatowej w Krakowie są przepiękne i bardzo tanie ! Ten w kratkę Burberry kupiłam w Euro za 3zł :)
2. Pudełko po butach. Ważne aby było z twardej tektury. Wybierzcie taką wielkość jaka Wam potrzebna.
3. Taśma dwustronna. 
4.Nożyczki, ołówek, linijkę. 
5. Wstążki, sznureczki i inne ozdoby. 

Krok 2. Wykonanie


1. Kładziemy pudełko na papier.Rysujemy za pomocą linijki prostopadłe linie do ścianki którą będziemy oklejać.
2. Wycinamy wzdłuż linii. 
3. Naklejamy taśmę dwustronną na zewnętrznej i wewnętrznej stronie ścianki po prawej i lewej stronie. 
4. Z ogromną dokładnością naklejamy papier na pudełko. 
Te 4 kroki powtarzamy z każdą ścianką !

I gotowe !
Krok 3. Ozdobienie.
Możecie Wasze pudełeczka np. owinąć tasiemką, nakleić kokardkę zrobić napis na kartce papieru i zawiesić na sznureczku. Niech to będzie Wasze pudełko takie jakie chcecie :) Dodatkowo możecie umieścić przekładki, które wykonacie z pokrywki która została. Po prostu wycinacie odpowiednich rozmiarów kwadraty/ prostokąty oklejacie z dwóch stron i przyklejacie klejem magik do pudełka :) 

Moje pozostałe pudełeczka:



Myślę, że pomysł się spodobał :) Zatem życzę Wam kochani powodzenia ! Zachęcam to komentowania i obserwowania mojego bloga. Do następnego wpisu ! ♥

32 komentarze:

  1. Ale fajne pomysły!! :) Dziękuje za miłe słowa :))
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne <3 a może byś tak jakiś filmik nagrała ? jesteś świetna ! :) mój ulubiony blog , czekam na kolejne wpisy ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę nad tym :) Bardzo mi miło dziękuję ! ♥

      Usuń
  3. Jejciu... UWIELBIAM CIĘ <3 Jesteś taka ładna i na dodatek znasz się na modzie, nie mówiac już o kreatywnośći ! :) Chciałabym byc taka jak TY <3
    A ten płaszcz DIOR gdzie kupiłaś Jest cudnyy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam go w takim niby outlecie albo to bardziej taki second hand ciężko nazwać mi to miejsce :) Przez przypadek znalazłam się tam i znalazłam to cudo za 80 zł ♥ Widocznie jakaś 'paniusia' wyrzuciła go a jest piękny i kooooocham go ♥

      Usuń
    2. noo.. ja też częto znajduje jakieś cudeńka w takich sklepach... ludzie wyrzucają takie świetne rzeczy <3

      Usuń
    3. Naprawdę ja już trafiłam na masę perełek, których nie znalazłabym w sieciówkach ♥

      Usuń
    4. ja również <3 ale sieciówki teraz się pogarszają niestety ;c

      Usuń
    5. Niestety takie sklepy jak zara czy pull&bear bershka zaczynają być dnem ;/ jeszcze czasami można coś tam znaleźć ale sząłu nie robi :D ja polecam sinsay kocham ten sklep może dlatego że jest tak tanio ?;>

      Usuń
    6. no sinsey na prawdo b. tani sklep... najtańsza sieciówkia ! :D ale mi tak średnio przypadł do gustu ;*
      A zara czy hm to teraz faktycnzie dno.. dawniej miałam wszytsko z zary a teraz trafi sie coś 1/10 jak się do niej wejdzie ;/ jedynie P&B jeszcze ok :) masakra...szkoda gadać;/

      Usuń
  4. Super, ja tak samo przechowuję pierdółki, na które ciężko mi znaleźć miejsce :)
    ________________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełeczka, bardzo podoba mi się to z różową wstążką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak samo :) Ten papier był prześliczny ♥

      Usuń
  6. Dziękujemy. Naprawdę? hehe
    Czekam na nowego posta!!! Już się nie mogę doczekać :)
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ślicznie Wam razem ♥
      Już niedługo coś nowego obiecuję :)

      Usuń
  7. nice, cute :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł, super się czyta twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, daje cudowny efekt :) Jak ja lubię tego typu posty, dają mi prawdziwą inspirację :)

    http://kalkosiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jest mi bardzo miło czytać takie komentarze ♥

      Usuń
  10. Bardzo fajny pomysł, na pewno zainspiruje mnie do zrobienia własnego :)

    Pozdrawiam
    http://tanczacazkosmetykami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ! Mega się cieszę :)

      Usuń
  11. ciekawy pomysł z tymi organizerami ;) niestety ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy i pewnie rzuciłabym wszystko w połowie roboty ^^
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa jak masz zaplanowana szafe. Jest mozliwosc, abys zrobila notke o tym jak ukladac rzeczy w szafie itd? :) kocham Twojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z taką notką nie ma problemu, ale nie widzę nic ciekawego w mojej szafie i jej organizacji :) Może opowiem krótko: ja ubrania przechowuję w dużej szafie z wieszakami gdzie posiadam 2 poziomy na dolnym: wszystkie kurtki od najgrubszych do marynarek. Na górnym poziomie wszystkie swetry i bluzy, które nie znalazły się na honorowym wolnostojącym wieszaczku, na którym mam wszystkie białe ubrania (głównie sweterki, koszule i ulubione crop topy), powieszone są tam ulubione torebki, dwie ulubione chustki i czarny kapelusz, na dole pudełka z butów a w nich buty, których aktualnie nie noszę. Druga szafa to szafa typu 'narożnego' na samej górze mam pudełko z paskami, piżamy i 5 butelek włoskiego wina ;) Poniżej mam wszystkie spodnie i szorty (ułożone kolorystycznie), jeszcze niżej 2 pudełka: małymi torebkami i rzeczami typowo na lato: kombinezony, krótkie sukienki i stroje kąpielowe. Na najniższej półce mam koszyk z ciuchami 'po domu', pudełko z ozdobami świątecznymi, oraz lampę uv do paznokci. W komodzie mam tylko 3 szuflady zajęte ubraniami. W jednej wszystkie t'shirty, w drugiej bielizna, w trzeciej chustki i szaliki. Płaszcze zimowe trzymam w tych specjalnych 'futerałach' i leżą sobie grzecznie w skrytce, która znajduje się w łóżku :) I to chyba tyle kochana. Dziękuję bardzo, jest mi mega miło! :*

      Usuń