środa, 12 marca 2014

BLACK COAT & WHITE CONVERSE

Dziś obiecany outfit. Klasyczny, wygodny i myślę odpowiedni na panującą aurę na dworze. Do klasycznego czarnego płaszcza dobrałam ponadczasowe białe conversy, szare marmurki, szarą koszulkę typu oversize, elegancką shopper bag i czerwony szalik który nadał orzeźwienia całej stylizacji. Myślę, że moim czytelnikom spodoba się dzisiejszy look. Wy oglądajcie a ja zabieram się za naukę :)




 Płaszcz- Dior
Jegginsy- Pull&Bear
Koszulka- H&M
Torba- Accessorize 
Szalik- No name
Buty- Converse
Okulary- Primark 




19 komentarzy:

  1. Świetny prosty zestaw! Szukam materiału po sh, żeby uszyć sobie taką torbę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja zawsze szukałam takiej torby wiem że podobne były w Zarze ale chyba niebieskie a tutaj całkiem przez przypadek dostałam ją na urodziny od siostry :)

      Usuń
  2. Świetna codzienna stylizacja ! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś mi podać linka do tej torebki??? Bardzo mi się podoba!!! :) Cały outfit jest świetny :)
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znalazłam jej na stronie :(

      Usuń
  4. Świetna stylizacja !
    Zapraszam na moją nową recenzje http://tanczacazkosmetykami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylówka! Myślę, że przede wszystkim przez białe conversy, które potrafią robić total look zawsze :)

    W wolnej chwili zachęcam do przeglądnięcia mojego bloga, i kto wie? Może zainspirowania się :) http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG ! Świetny blog no i przede wszystkim look :) Zamówila wczoraj na allegro podobny płaszcz i spodnie :)
    Płaszcz niestety nie od DIORA, dla mnie zbyt expenvsive :) Jesteś wielką szczęściarą, ze masz taki STYL <3 ! Podziwiam i zazdroszczę :) Ps; Nagraj filmik jak zrobićtaki make-up <3
    Loffki magz <3 odwiedzam codziennie :O !!!!!!!!!! i czekam z necierpliwością na kolejne wpisyy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo dziękuję Ci ♥ Jest mi niezmiernie miło, że tak myślisz :* A o filmikach pomyślę ♥

      Usuń
  7. <3333 amazing look !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się torebeczka, prosta i klasyczna!

    http://klaudiachrol.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  9. dlaczego wysokie converse ? tak wolisz ? bardziej CI się podobają? :)\
    Ja mam i te i te.. i powiem Ci ze o wiele lepsze niższe :) Wygodniejsze.. i wydłużają nogee :)
    Ale zalezy od gustu!
    Piekny outfitt <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo akurat w wersji skórzanej były wysokie ;) wole mieć coś skórzanego niż jakąś szmatkę za 250 zł :)

      Usuń
    2. wiesz co ja widziałam ostatnio na jakiejś stronie z butami niskie skorzane ! :) Własnie zastanawiałam się nad kupnem, ale w końcu wziłam nieskorzane czarne :)
      ALe b.rzadko widze skorzane niskiee.

      Usuń